لینک های دسترسی

Breaking News

روز چهارم جام جهانی کرکت؛ بازی تمرینی پاکستان و افغانستان بی نتیجه بود


عکس: آرشیف
عکس: آرشیف

در ادامهٔ رقابت‌های جام جهانی بازی‌های ۲۰ اووره کرکت در آسترالیا، امروز چهارشنبه ۱۹ اکتوبر (۲۷ میزان) وست اندیز زمبابوی و ایرلند سکاتلند را شکست داد و بازی تمرینی تیم‌های کرکت افغانستان و پاکستان بی‌نتیجه اعلام شد.

در رقابت تمرینی بین افغانستان و پاکستان، پاکستان پس از برنده شدن قرعه، به بالنگ برداخت. افغانستان در ۲۰ اوور ۱۵۶ دوش انجام داد. محمد نبی ۵۱ دوش انجام داد و تا آخر باز حذف نشد.

اما پس از آنکه پاکستان ۱۹ دوش انجام داد مسابقه به دلیل باران متوقف شد و نتیجه‌ای در پی نداشت.

رحمان الله گربز، بیتسمن تیم افغانستان در اثر اثبات توپ شاهین شاه افریدی، بازیکن پاکستانی از ناحیه پا مجروح شد، اما بورد کرکت افغانستان می‌گوید که او صحتمند است و روز شنبه در بازی با بریتانیا حضور خواهد یافت. این مسابقهٔ تمرینی در شهر بریسبن آسترالیا برگزار شده بود.

در بازی بین تیم‌های کرکت وست اندیز و زمبابوی، وست اندیز هدف ۱۵۳ دوش را برای زمبابوی تعیین کرد و توانست تمامی بازیکنان زمبابوی را در ۱۲۲ دوش حذف کند و پیروز شود.

الزاری جوزف، بازیکن تیم وست اندیز توانست چهار بازیکن تیم حریف را از میدان حذف کند و لقب بهترین بازیکن این مسابقه را به خود اختصاص دهد.

در بازی دوم، ایرلند ۱۷۶ دوش برای سکاتلند هدف تعیین کرد و اسکاتلند را شکست داد.

کرتیز کامفر، بازیکن ایرلندی که در بالنگ توانست دو بازیکن تیم حریف را حذف کند و در بیتنگ ۷۲ دوش انجام داد، لقب بهترین بازیکن این مسابقه را بدست آورد.

در مرحلهٔ نخست تیم‌های سریلانکا، وست اندیز، زمبابوی، ایرلند، سکاتلند، هالند، نامیبیا و امارات متحدهٔ عرب با هم رقابت می‌کنند که از میان آنان فقط چهار تیم به مرحلهٔ دوم راه خواهند یافت.

افغانستان، آسترالیا، انگلستان، بنگله‌دیش، پاکستان، نیوزیلند و هند بر اساس پیروزی‌های جام ۲۰ اووره سال گذشته مستقیماً به مرحلهٔ دوم این بازی‌ها راه یافته اند.در مرحلهٔ دوم ۱۲ تیم برتر با هم رقابت خواهند کرد.

XS
SM
MD
LG