لینک های دسترسی

Breaking News

بحث ها روی اعاده حق رای دهی برای مجرمین آزاد شده


در امریکا حدود شش اعشاریه یک میلیون نفر از اشتراک در انتخابات میان دوره ای امریکا محروم اند.

در حالیکه حدود یک هفته ای دیگر به برگزاری انتخابات میان دوره ای ایالات متحده باقی مانده است، مجرمین آزاد شده از زندان در ایالت فلوریدا از اعاده حق رای دهی محروم مانده اند وسالهای برای اعاده حقوق دموکراسی خود انتظار میکشند.

در ایالت ویرمونت برای مجرمین آزاد شده حق رای دهی دوباره داده میشود. اما پروسه اعاده حق رای دهی برای مجرمین آزاد شده از زندان در ایالت های مختلف بر انتخابات امریکا تاثیر خود را تا حدی خواهد داشت.

ایالت ویرمونت برای دن کلوز، مجرم سابق و باشنده این ایالت بعد از اشتباهی که زنده گی او را تغییر داد، فرصت دوباره داده است. او میتواند در انتخابات رای بدهد.

چهارده ایالت امریکا برای افراد بطورآنی بعد از آزادی از رهایی از قید، حق رای دهی را اعاده میکنند. یک افسر سابق زندان ها میگوید افرادی که دوباره به عنوان یک عضو خوب جامعه ادغام میشوند، باید حقوق شان دوباره برایشان داده شود.

اما در ایالت فلوریدا زندانیان آزاد شده از حق رای دهی دوباره محروم استند. افراد آزاد شده باید برای بدست آوردن حق رای دی پروسه ای را که سالها طول میکشد، طی نمایند.

شش ایالت امریکا قوانینی دارند که افراد زندانی آزاد شده حق رای دهی را بعد از پروسه ای اعاده میکنند. این قضیه بر یک اعشاریه پنج میلیون رای دهنده تاثیر گزار خواهد بود.

برخی از ایالت های امریکا تلاش دارند تا با بحث های برای اعاده حق رای دهی افراد مجرم بعد از تکمیل معیاد زندان، مبارزه نمایند.

نظر سنجی ها در فلوریدا نشان میدهد که اکثریت رای دهنده گاه از تلاش ها برای تغییر پروسه رای دهی در ایالت فلوریدا برای اعاده حق رای دهی برای مجرمین، حمایت میکنند.

XS
SM
MD
LG