لینک های دسترسی

Breaking News

طیاره های بی‌سرنشین که در جریان پرواز تغییر شکل می‌دهند


پژوهشگران اردوی ایالات متحده از تلاش برای ساختن نسل جدید طیاره‌های بی‌سرنشین خبردادند که در جریان پرواز قابلیت تغییر شکل را داشته باشد.

دانشمندان آزمایشگاه پژوهشی اردوی امریکا و پوهنتون ای ام تکزاس یافته‌های دو سال تحقیق شان را برای ساختن ساختمان‌های مایع، در یک نمایشگاه شریک ساختند. بر اساس یافته‌های این تحقیق دانشمندان می‌توانند در آینده وسایل مایع را بسازند که قدرت صعود عمودی داشته باشند.

همچنین، آزمایشگاه پژوهشی اردوی امریکا در بیانیه‌ای گفته است که دستاورد آنان موجب ساختن ابزاری شده است که از آن در ساختن طیاره های بدون سرنشین که در وسط پرواز تغییر شکل بدهند، استفاده خواهد شد.

در جریان یک سال آینده ،از این ابزار برای انکشاف وسایط نقلیه هوایی دیگر نیز کار گرفته خواهد شد تا آنها نیز بتوانند نظر به ضرورت در هنگام پرواز تغییر شکل دهند.

فرانسس فیلیپس، انجنیر فضایی آزمایشگاه اردو گفت: "یک ماموریت کشفی یا اطلاعاتی را در نظر بگیرید که در آن وسیله نقلیه هوایی باید به سرعت به محل برسد و سپس سعی کنید تا حد امکان در آنجا بمانید… در جریان رفتن به محل به بال‌های کوتاه نیاز است تا سریع حرکت کند و مانور بیشتری داشته باشند، اما برای ایستاد شدن در فضا ، بال های دراز مطلوب استند ..."

در نهایت، این بدان معنی است که اردو می تواند وسایل نقلیه هوایی چند منظوره را خیلی سریعتر با استفاده از کشفیات فعلی، طراحی کند.

XS
SM
MD
LG