لینک های دسترسی

Breaking News

انگلستان در جام جهانی کرکت پاکستان را با تفاوت ۹۳دوش شکست داد


در سلسلهٔ رقابت‌های جام جهانی بازیهای ۵۰ اوورهٔ کرکت، انگلستان روز شنبه، ۱۱ نومبر (۲۰ عقرب) پاکستان را با تفاوت ۹۳ دوش شکست داد.

در این رقابت در شهر کلکته هند، انگلستان پس از بردن قرعه، نخست به بیتنگ پرداخت و در ۵۰ اوور با از دست دادن ۹ بازیکن برای تیم مقابل ۳۳۸ دوش هدف تعیین کرد.

اما در مقابل، تمامی بازیکنان تیم ملی کرکت پاکستان در ۴۳.۳ اوور، پس از انجام دادن ۲۴۴ دوش از میدان حذف شدند و بازی نه تنها نفع انگلستان پایان یافت، بلکه رویای پاکستان برای رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی نیز به یاس مبدل گردید.

در بازی امروز بن استوک ۸۴، جو روت ۶۰ و جانی بریستو ۵۹ دوش را به نفع تیم انگلستان انجام دادند. اما سایر بازیکنان نتوانستند بیش از ۳۰ دوش را به ثمر برسانند.

همچنین در این دیدار بابر اعظم،کپتان تیم ملی کرکت پاکستان ۳۸، محمد رضوان ۳۶، آغا سلمان ۵۱ و حارث روف ۳۵ دوش برای پاکستان به ثمر رساندند. بقیه بازیکنان نتوانستند بیش از ۲۹ دوش کسب کنند.

دیوید ویلی از تیم ملی کرکت انگلستان بازیکن برتر این دیدار شناخته شد.

لازم به ذکر است که پاکستان تنها آنوقت فرصت صعود به مرحله نیمه نهایی را داشت که ابتدا بتینگ می کرد و انگلستان را با تفاوت ۲۸۷ دوش شکست داده میتوانست.

آخرین دیدار جام جهانی، فردا یکشنبه ۱۲ نومبر بین هند که میزبان این دور از رقابت‌ها است و هالند برگزار میشود.

پس از این دیدار، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی بین تیم های هند و نیوزلند به تاریخ ۱۵ نومبر و دومین دیدار نیمه نهایی بین استرالیا و آفریقای جنوبی به تاریخ ۱۶ نوامبر برگزار می شود.

فینال جام جهانی به تاریخ ۱۹ نومبر در استدیوم نریندار مودی در شهر احمدآباد برگزار می شود.

گروه

XS
SM
MD
LG