لینک های دسترسی

Breaking News

والیان پیشین هرات به غصب زمین متهم شدند


سید فضل الله وحیدی، سرپرست ولایت هرات
سید فضل الله وحیدی، سرپرست ولایت هرات

مقام های محلی هرات از دست داشتن دو تن از والیان پیشین آن ولایت در غصب هزاران جریب زمین دولتی خبر می دهند. سرپرست ولایت هرات، ‌این مطلب را در زمان بازپسگیری نزدیک به ۲۰۰۰ جریب زمین غصب شدۀ دولتی بیان کرد.

سید فضل الله وحیدی، سرپرست ولایت هرات روز یکشنبه در یک نشست خبری گفت که این زمین ها از جمله ۵۰ هزار جریب زمین دولتی غصب شده در هرات می باشد که از سالها به اینسو توسط مافیای زمین غصب و در آن ساخت و سازهای شهری صورت گرفته است.

please wait

No media source currently available

0:00 0:02:43 0:00
لینک دانلود

سرپرست ولایت هرات همچنان از دست داشتن سید حسین انوری، رئیس حزب حرکت اسلامی افغانستان واحمد یوسف نورستانی، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات این کشور در غصب زمین های دولتی این ولایت خبر داد.

آقای وحیدی به خبرنگار تلویزیون اشنا صدای امریکا گفت این افراد زمانی که در پست ولایت هرات اجرای وظیفه مینمودند زمین ها را غصب کرده اند که هم اکنون دوسیه هایشان تحت بررسی جدی نهادهای عدلی و قضایی قرار دارد.

سید حسین انوری، والی پیشین هرات
سید حسین انوری، والی پیشین هرات

اما سید حسین انوری، والی پیشین ولایت هرات این موضوع را به شدت رد کرده می گوید که این ادعای سرپرست ولایت هرات یک دسیسۀ سیاسی برای بد نام کردن وی است. او ‌خواهان برملا کردن اسناد از سوی آقای وحیدی است.

با وصف تماس های مکرر برای گرفتن واکنش احمد یوسف نورستانی، والی پیشین هرات و رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان در این زمینه، تماس های خبرنگار رادیو آشنا صدای امریکا بی پاسخ ماند.

دو ماه پیش نیز مقام های محلی هرات موفق به بازپسگیری ۵۰۰۰ هزار جریب زمین دولتی از نزد غاصبان زمین و بازگشت آن به ملکیت دولت شدند.

XS
SM
MD
LG