لینک های دسترسی

Breaking News

سرگذشت تکاندهندۀ زنی که پدر اندرش بر وی تجاوز و دیوثی کرد


والری باکوت، زن فرانسه‌ای به اتهام قتل مردی محاکمه می‌شود که ابتدا پدر اندرش بود، سپس همسرش شد و سرانجام بر وی "دیوثی" کرده است.

نشر کتاب خانم باکوت زیر نام "همه می‌دانستند" که در آن سرگذشت دردناک وی شرح یافته، منجر به کمپاین گسترده بر ضد خشونت خانوادگی در فرانسه شده است.

پس از نشر این کتاب که ماه گذشته در دسترس خوانندگان قرار گرفت، صدها هزار نفر پای یک درخواست مشترک خواستار رهایی این زن شدند.

باکوت ادعا کرده است که برای نخستین بار در ۱۲ سالگی از سوی دانیل پولیت –پدر اندرش - که آن زمان حدود ۳۷ سال عمر داشته است، مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، دانیل در آن زمان زندانی شد، اما پس از رهایی از زندان به تجاوز جنسی بر دختر اندرش ادامه داد.

باکوت در ۱۷ سالگی باردار شد و مادرش که به نوشیدن الکول متعاد بود او را از خانه بیرون کرد. این دختر نوجوان نیز سراغ پولیت رفت تا با وی زندگی کند.

باکوت گفته است: "می‌خواستم فرزندم را به دنیا بیاروم و از وی حفاظت کنم. هیچ کسی نداشتم. کجا می‌توانستم بروم؟"

این زن فرانسه‌ای ادعا کرده است که پولیت که بسیار زیاد الکول می‌نوشید، با وی ظالمانه رفتار کرده و او را با سیلی، مشت و لگد کوبیده و خفه می‌کرد.

او همچنین گفته است که پولیت وی را وادار ساخته بود تا تن به فحشا داده و در بدل ۲۰ تا ۵۰ یورو با مردان دیگر همبستر شود. چند باری که این زن نخواسته بود روسپی‌گری کند، به گفتۀ خودش، از سوی پولیت تهدید به مرگ شده بود.

این ماجرا تا زمانی ادامه می‌یابد که کارلین، دختر باکوت، ۱۴ ساله می‌شود و پولیت در مورد زیبایی جنسی وی توصیف را آغاز می‌کند. این زمانی است که به گفتۀ باکوت باید "همه چیز متوقف شود."

در ماه مارچ ۲۰۱۶، پس از آنکه پولیت می‌خواهد باکوت را برای هم‌بستر شدن نزد یک مشتری ببرد، باکوت به ضرب گلولۀ تفنگچۀ کوچکی که آن را برای کشتن این مرد نزد خود نگه داشته است، بر پشت گردن پولیت فیر کرده و به زندگی وی خاتمه می‌دهد.

باکوت در اعترافات خود گفته است: "این کار را به خاطری کردم که دخترم از عین سرنوشتی که من داشتم رنج نبرد. می‌خواستم زندگی او را نجات دهم."

پس از کشتن پولیت، باکوت جسد او را به کمک دو فرزندش در جنگل پنهان می‌کند. او در اکتوبر ۲۰۱۷ به ظن قتل دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد. یک سال بعد او به قید ضمانت از زندان رها شد.

تا پس از چاشت دوشنبه ۲۱ جون (۳۱ جوزا) نزدیک به ۵۹۳ هزار نفر در پای درخواست رهایی باکوت امضا کرده اند؛ کسیکه امکان دارد محکوم به حبس ابد شود.

XS
SM
MD
LG