لینک های دسترسی

Breaking News

سواستفادۀ جنسی زنان از کودکان؛ مواردی که جهان را تکان داد


سواستفادۀ جنسی از کودکان توسط زنان در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است و بر اساس یافته‌های پژوهشگران امریکایی در یکی از هر پنج مورد سواستفادۀ جنسی کودکان، زنان دخیل بوده اند.

بر اساس یافته‌های جدید، آموزگاران و حتا راهبه‌های کلیسا در سواستفادۀ جنسی از کودکان دست داشته اند.

پس از استرداد یک آموزگار اسراییلی متهم به چندین مورد سواستفادۀ جنسی از کودکان دانش‌آموز به آسترالیا، خبرگزاری فرانس‌پرس چند مورد تکاندهندۀ تجاوز جنسی بر کودکان را مرور کرده است:

مالکا لیفر:

این آموزگار اسراییلی که مدیر یک مکتب در شهر ملبورن آسترالیا بود، به ۷۴ مورد سواستفادۀ جنسی با کودکان متهم شده است.

لیفر در سال ۲۰۰۸ پس از آنکه ادعاهای سواستفادۀ جنسی بر وی زیاد شد، با خانواده‌اش از آسترالیا به اسراییل برگشت.

او که از آن زمان تا کنون در مسکونۀ یهودی‌نشین امانویل در کرانۀ غربی می‌زیست، پس از درخواست‌های مکرر مقام‌های در کانبیرا به آسترالیا باز گردانده شد.

مری کی لوتورنو:

لوتورنو که معلم یک مکتب ابتداییه در ایالت کالیفورنیا بود، نیز در سال ۱۹۹۷ به تجاوز جنسی بر ویلی فوالاو، شاگرد ۱۲ ساله‌اش متهم شد. لوتورنو در آن زمان ۳۴ سال عمر داشت و مادر چهار فرزند بود.

لوتورنو که از شاگردش باردار شده بود، در زندان فرزندی از وی به دنیا آورد. پس از سپری کردن نزدیک به سه ماه در زندان و رها شدن از آن، لوتورنو که بر اساس حکم محکمه از تماس با ویلی منع شده بود، زمانی از سوی پولیس بازداشت شد که در یک موتر با ویلی سفر می‌کرد. او اینبار برای هفت سال -۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴- زندانی شد.

این آموزگار پیشین، هنگامیکه برای دومین بار زندانی بود نیز دومین فرزند ویلی را به دنیا آورد.

لوتورنو و فوالاو در سال ۲۰۰۵ ازدواج کردند، اما در سال ۲۰۱۹ از هم جدا شدند.

مری بلک:

این زن جوان بریتانیایی که در یک حلقۀ سواستفادۀ جنسی از کودکان شامل بود، در سال ۲۰۱۵ زمانیکه ۳۴ سال عمر داشت، به حبس ابد محکوم شد.

مری بلک به ۲۳ مورد اتهام از جمله تجاوز جنسی، توطیه برای تجاوز و تحریک کردن کودکان برای اقدام به عمل جنسی مجرم شناخته شد.

او متهم شده بود که در جریان ده سال از پنج کودک – دو پسر و سه دختر – سواستفادۀ جنسی کرده و این کودکان را در اختیار دیگر سواستفاده کنندگان جنسی قرار داده و آنان را به محافل سکس برده است.

ونیسا جورج:

این زن که در رسانه‌های بریتانیایی به عنوان "بدترین بچه‌باز" زن معرفی شده است، در سال ۲۰۰۹ به اتهام سواستفادۀ جنسی از کودکان به هفت سال زندان محکوم شد.

ونیسا متهم بود که از ۶۴ کودک سواستفادۀ جنسی کرده است که کوچک‌ترین قربانی وی یک کودک دوساله در یک کودکستان شهر پلیموت بود.

قضیۀ این زن زمانی آفتابی شد که وی از جریان سواستفادۀ جنسی از کودکان فلمبرداری کرده و آن را از طریق انترنت به دیگر بچه بازان ارسال کرد.

ستفانی رگوسا:

رگوسا که معلم کودکان دارای معلولیت در شهر تمپا بی ایالت فلوریدای امریکا بود، به جرم سواستفادۀ جنسی از دو کودک در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ به ده سال زندان محکوم شد، اما پس از سپری کردن شش سال زندان رها شد.

اما پس از رهایی از زندان، این زن بچه باز که از تماس با کودکان منع شده بود، بار دیگر به اتهام گرفتن عکس با یک کودک در یک رستوران بازداشت شد، اما محکوم به زندان نشد.

برین تاها:

یک محکمه در آلمان در سال ۲۰۱۸ حکم حبس درازمدت را بر زوجی، برین تاها و کرستین لایز، صادر کرد که مکرراً از پسر ده سالۀ این زن بهره برداری جنسی کرده بودند. این زن به فحشای اجباری، تهیه و تولید تصاویر و فلم سکس از کودک و فروش آن در انترنت متهم شده بود.

محکمۀ آلمان حکم کرد که شوهر این زن - پدر اندر کودک- به جرم ارتکاب ۲۱ مورد تجاوز جنسی و مادر این کودک به ارتکاب ۱۹ مورد تجاوز جنسی بر فرزندش، هر یک ۱۲ سال زندانی شوند.

XS
SM
MD
LG