لینک های دسترسی

Breaking News

علاقمندان جورج مایکل، سوگوار مرگ این ابرستاره اند


آهنگ "کرسمس گذشته"ی جورج مایکل، شهرت زیات کسب کرد و خود او نیز در روز کرسمس درگذشت
آهنگ "کرسمس گذشته"ی جورج مایکل، شهرت زیات کسب کرد و خود او نیز در روز کرسمس درگذشت

جورج مایکل، آوازخوان و آهنگساز معروف بریتانیایی که به خاطر کارهای هنری اش در گروه موسیقی وام، و آهنگ های به یادماندنی اش شهرت فراوان کسب کرده بود، به عمر پنجاه و سه سالگی درگذشت و این رویداد، بسیاری از علاقمندان او را در سراسر جهان، متأثر ساخت.

علاقمندان جورج مایکل، امروز با گذاشتن گل و افروختن شمع در جلو خانۀ این ابرستارۀ هنر در منطقۀ آکسفوردشایر انگلستان، یاد او را گرامی داشته و به او ادای احترام کردند.

خبر درگذشت جورج مایکل، در رسانه های اجتماعی، بازتاب گسترده داشته و نیز سرخط خبر ها را تشکیل داد.

ناشر آثار جورج مایکل با نشر بیانیه ای گفت که او، در روز کرسمس، در خانۀ خود به آرامش جان داد. گرچه دلیل فوت او را نخست بیان نداشتند، اما سپس گفته شد که جورج به سبب تکلیف قلبی درگذشته است.

جورج کارش را از نواختن موسیقی در ایستگاه های قطار آهن لندن آغاز کرد، سپس با اندرو ریجلی در سال ۱۹۸۱، گروه هنری وام را تشکیل داد.

جورج مایکل، در همان آوان، به مثابۀ یک ستارۀ نوجوان از شهرت فراوانی برخوردار گشت و یک رشته آهنگ های نابی را اجرا نمود، مانند: "مرا بیدار کن"، "سلاح جوان"، و "آزادی".

همچنان آهنگ - کرسمس گذشته – که در ایام کرسمس شنوندۀ زیادی دارد، نیز از اوست و قابل توجه این که، مرگ او هم به روز کرسمس واقع شد. جورج مایکل در سال ۱۹۹۸ برملا ساخت که او همجنسگرا است.

در کنار دیگر علاقمندان او، جامعۀ همجنسگرایان تایوان نیز امروز یاد او را گرامی داشتند و او را فرد شجاع توصیف کردند.

در طول کار هنری جورج مایکل، بیش از صد میلیون البوم موسیقی او به فروش رسید. وی جوایز زیادی را هم نصیب شد، از آن جمله دو جایزۀ گرامی و سه جایزۀ بریتز. آخرین البوم موسیقی اش، سیمفونیکا نام داشت که در سال ۲۰۱۴، در صدر جدول قرار گرفت.

XS
SM
MD
LG