لینک های دسترسی

Breaking News

محافظ شفاخانه که در لباس داکتر عملیات جراحی می‌کرد  


یک زن ۸۰ ساله در شهر لاهور پاکستان پس از آن جان باخت که یک محافظ پیشین یک شفاخانه در لباس داکتر او را تحت عملیات جراحی قرار داده بود.

پولیس لاهور گفت که شمیمه بیگم دیروز ششم جون (۱۶ جوزا) دو هفته پس از آن جان باخت که محمد وحید بت در یک شفاخانهٔ عامه زخم پشت او را تداوی می‌کرد.

یک مسوول شفاخانهٔ مایو که از گرفتن نامش خودداری کرد گفت که نمی‌توانند سراغ همه داکتران را بگیرند و ببینند که کی چی می‌کند چون شفاخانه بسیار بزرگ است.

او همچنان افزود که تا حال واضح نیست که در اتاق عملیات، چگونه عملیات انجام یافته است؛ جاییکه یک متخصص فنی نیز حضور داشت.

شفاخانه‌های عامهٔ پاکستان؛ جاییکه مردم برای تداوی خویش یک مقدار پول پرداخت می‌کنند، همواره غیرموثر و پر از هرج و مرج است.

خانوادهٔ شمیمه بیگم نیز به این محافظ شفاخانه برای عملیات و پانسمان زخم‌هایش پول پرداخت کرده بودند، اما زمانی که خونریزی او توقف نکرد و دردش بیشتر شد، خانواده‌اش شمیمه را دوباره به شفاخانه انتقال دادند؛ جاییکه واضح شد عملیات را یک داکتر نه بلکه یک محافظ انجام داده است.

جسد این زن برای کالبد شکافی در شفاخانه نگهداشته شده است و مقام‌های پولیس نیز از دستگیری وحید بت خبر داده اند.

علی صفدر،‌سخنگوی پولیس لاهور به فرانس پرس گفت که وحید بت چندین بیمار دیگر را نیز مورد معالجه قرار داده و از آنان پول دریافت کرده است.

کارمندان شفاخانه مایو گفته اند که وحید بت زمانی از وظیفه اخراج شد که او می‌خواست از بیماران اخاذی کند.

در اوایل ماه می، یک مرد دیگر از شفاخانهٔ عمومی لاهور در حالی بازداشت شد که در لباس داکتر در بخش جراحی از بیماران پول می‌گرفت.

در سال ۲۰۱۶، یک زن در کنار سایر داکتران متخصص در شفاخانهٔ خدماتی لاهور در لباس جراح اعصاب، برای هشت ماه بیماران را عملیات کرده بود.

XS
SM
MD
LG