لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ و بایدن در میان حامیان‌شان صحبت کردند 


دونالد ترمپ، نامزد حزب جمهوریخواه و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده، به گونه جداگانه در میان هواخواهان شان صحبت کردند، اما این صحبت‌ها شام گذشته در عین زمان از دو شبکهٔ تلویزیونی نشر شد.

این نشست‌ها پس از آن برگزار شد که دومین مناظره تلویزیونی میان این دو رقیب انتخاباتی پس از آن فسخ گردید که رییس جمهور ترمپ به بیماری کووید۱۹ مبتلا شد.

جو بایدن که در شهر تاریخی فلادولفیا صحبت می‌کرد یک بار دیگر طرز رسیدگی دونالد ترمپ به همه‌گیری کروناویروس را به انتقاد گرفت، اما آقای ترمپ از اقداماتش دفاع کرد.

بیماری کووید۱۹ تا حال جان بیش از ۲۱۷ هزار نفر را در ایالات متحده گرفته است.

آقای بایدن، رییس جمهور ترمپ را به پنهان نگهداشتن مرگباری کروناویروس متهم کرده گفت او هراس داشت که امریکایی‌ها با آگاهی در این مورد سراسیمه خواهند شد.

اما، آقای ترمپ در میامی از چگونگی رسیدگی‌اش به همه‌گیری کروناویروس دفاع کرد. او پیش از این نیز گفته بود که کارهای زیادی را در این خصوص انجام داده است که تولید واکسین کووید۱۹ نیز شامل آن است.

شیوع کروناویروس سبب شده است که بیش از ۱۸ میلیون نفر بیش از دو هفته پیش از روز انتخابات، به گونه حضوری و یا هم از طریق پست رای بدهند.

ستاد انتخاباتی هر دو حزب تلاش دارند برای شکست دادن رقیب خویش، کمک‌های بیشتر نقدی را نیز جمع آوری کنند.

سازمان جمع‌آوری کمک‌های نقدی دموکرات (اکت بلو) به روز پنجشنبه گفت که از ماه جولای تا سپتمبر ۱.۵ میلیارد دالر جمع آوری کرده است.

سازمان جمع آوری کمک‌های نقدی جمهوری‌خواه (اکت رید) به روز دوشنبه گفت که در عین مدت ۶۲۳.۵ میلیون دالر جمع آوری کرده است.

قرار است انتخابات ریاست جمهور ایالات متحد به تاریخ سوم ماه نومبر برگزار شود.

XS
SM
MD
LG