لینک های دسترسی

Breaking News

رادیوی داعش در ننگرهار در حملۀ هوایی تخریب شد


داعش از چند ماه به اینسو در ولایت ننگرهار نشرات رادیویی داشت.
داعش از چند ماه به اینسو در ولایت ننگرهار نشرات رادیویی داشت.

مسوولین محلی ننگرهار میگویند که در حمله هوایی شب گذشته طیاره های بدون سرنشین رادیو داعش از بین رفته وپنج تن از کارکنان آن نیز کشته شده اند.

عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار به صدای امریکا گفت که درنتیجه این حملات هوایی یک دستگاه انترنتی داعش نیز از بین رفته است.

او افزود که درهمین منطقه افراد داعش نیز مورد هدف حملات هوایی قرار گرفتند که دراثر آن به تعداد 24 داعشی کشته شده است.

طیاره های بدون سرنشین حوالی ساعت هفت شام روزگذشته رادیو داعش را مورد بمبارمان قرار داد وآنرا از بین برد.

مقامهای امنیتی ولایت ننگرهار می گویند که دستگاه نشراتی رادیوی داعش شام دیروز در حملۀ طیارۀ بی پیلوت در ولسوالی اچین آن ولایت تخریب شد.

حضرت حسین مشرقیوال سخنگوی قوماندانی امنیۀ ولایت ننگرهار به صدای امریکا گفت که حملۀ طیارۀ بی پیلوت در ساحۀ کوهستانی مامند آن ولسوالی صورت گرفت.

وزارت دفاع ملی افغانستان هم به شماری از رسانه ها تایید کرده است که رادیو خلافت در حملۀ هوایی نیروهای افغان از بین برده شده است.

عبدالقیوم یکی باشنده‌گان محل در صحبت با صدای امریکا گفت که ساحات اطراف عبدالخیل شام امروز هدف بمباردمان شدید قرار گرفت. او گفت که پس از این حملات هوایی صدای نشرات رادیوی داعش نیز خاموش شد.

رادیو صدای خلافت که از سوی گروه دولت اسلامی نشرات داشت، در شهر جلال آباد و ولسوالی های اطراف شهر شنیده می شد که بیشتر محتوای آن تبلیغات ضد دولتی و ضد طالبان بود.

صفحۀ تویتر "صدای خلافت" با نشر پیامی ادعای حکومت افغانستان مبنی بر تخریب دستگاه نشراتی رادیوی داعش را رد کرده است.

XS
SM
MD
LG