لینک های دسترسی

Breaking News

مرد ایتالیایی برای دریافت گواهینامه واکسین از بازوی مصنوعی استفاده کرد


مقامات ایتالیایی می‌گویند که یک شهروند این کشور پس از تلاش برای دریافت گواهی‌نامهٔ واکسین کووید۱۹ در یک بازوی مصنوعی، ممکن با اتهامات جنایی روبرو شود.

این مرد ۵۷ ساله برای دریافت گواهینامه واکسین با قالب سیلیکانی که بازوی او را پوشانده بود به محل تزریق واکسین رفت و امیدوار بود که کسی متوجه بازوی مصنوعی او نشود.

اما فیلیپا بووا، نرس در شهر شمالی بیلا به رسانه‌های محلی گفته است که وقتی آستین او را بالا زد، متوجه شد که بازوی او سرد و انعطاف‌پذیر است و رنگ جلد بازوی او نیز نظر به دیگر قسمت‌های بدنش بیش از اندازه روشن‌ است.

خانم بیلا گفته است که مرد اذعان کرد که او نمی‌خواهد واکسین دریافت کند، اما برای بدست آوردن گواهینامهٔ واکسین به چنین اقدامی دست زده است.

ایتالیا سر از روز دوشنبه محدودیت های جدیدی را وضع می‌کند که براساس آن برای ورود به رستوران‌ها، سینماها، تیاترها و سایر مکان‌ها باید گواهینامه واکسین داشت.

افزون بر آن، گزارش شده است که این مرد کارمند یک نهاد صحی بود که به دلیل واکسین نشدن از کارش تعلیق شده بود. دریافت واکسین برای همه کارکنان صحی در ایتالیا اجباری است.

مقامات پولیس محلی از اقدام این مرد انتقاد کرده و گفته اند که در حال بررسی این حادثه استند.

یک مقام پولیس محلی گفت که ممکن این موضوع آنقدر جدی نباشد اما این اقدام با فداکاری که تمام جامعه ما در طول این همه گیری کرده اند، غیرقابل قبول است.

XS
SM
MD
LG