لینک های دسترسی

Breaking News

تورنمنت کرکت تیمهای دختران در کابل


تورنمنت کرکت تیمهای دختران در کابل
تورنمنت کرکت تیمهای دختران در کابل

برای بار نخست تورنمنت کرکت میان تیم های دختران در کابل برگذار گردید. در این مسابقات که شش تیم دختران شرکت کرده بود با قهرمانی تیم بارکزی به پایان رسید. این بار نخستی بود که تورنمنت کرکت میان دختران در کابل انجام یافت.

در بازی نهایی تیم های بارکزی و شهید داود خان به میدان بازی رفتند که تیم بارکزی در ده اور توانست یک صدو پنجاو هشت رنز را بدست بیارود

روبینا و بریشنا از تیم بارکزی بازیکنان بودند که هر کدام هفتادو دو و هشتادو پنج رنز را بدست آوردند

مگر در پاسخ به تیم بارکزی تیم شهید داود خان نتوانست که هدف داده شده را بدست بیاورد و در ده اور توانست که تنها هشتادو یک رنز را بدست بیاورد

مریم، بازیکن:"استادان ما با ما بسیار زحمت می کشند و من فکر می کنم که کرکت دختران پیشرفت زیادی خواهم

نمود"

در حال حاضر افغانستان با شورای جهانی کرکت از جمله کشور های درجه دوم است که برای عضویت کامل در این شورا داشتن تیم ملی دختران یک از شروط این شورا شمرده می شود.

بورد کرکت افغانستان می گوید در نظر دارند دختران که در این تورنمنت درخشش خوبی داشته اند به تیم ملی دختران انتخاب خواهند شد.

دیانا بارکزی مسول کرکت دختران در مورد چنین گفت:

"من بسیار خوش هستم که شاګران من در این تورنمنت بسیار تشویق شدند. این تورنمنت ها برای دختران بسیار خوب است دختران که علاقه مند هستند. بسیار چیز های را که در تمرینات آنان یاد نداشتند در این تورنمنت آموختند".

قرار است تیم ملی دختران در آینده نزدیک در مسابقات آسیايي که در کویت برگذار میگردد شرکت خواهد کرد.

بورد کرکت از پنج ماه بدینسو مسابقات آزمایشی را میان شاگردن مکاتب شهر کابل برای انتخاب تیم ملی آغاز نموده است. گفته می شود دختران که در این تورنمنت درخشش خوبی داشته اند عضویت تیم ملی را بدست خواهند آورد.

XS
SM
MD
LG