لینک های دسترسی

Breaking News

جایزه ممتاز لاتری میگا میلیون در امریکا به ۹۴۰ میلیون دالر رسید


جایزه ممتاز لاتری میگا میلیون در ایالات متحده پس آن که هیچ کسی نتوانست در قرعه کشی شب گذشته جایزهٔ ممتاز را از آ ن خود کند، به ۹۴۰ میلیون دالر رسیده است.

جایزۀ هنگفت اینبار لاتری که ششمین جایزهٔ ممتاز بزرگ در تاریخ این لاتری در امریکا است، روز جمعه یکبار دیگر خریداران تکت لاتری را فرصت خواهد داد تا بخت خود را بیازمایند.

در قرعه کشی سه شنبه شب، ارقام ۲۹، ۲۵، ۳۳، ۴۱، ۴۴ و توپ میگابال شماره ۱۸ هیچ برنده‌ای برای جایزه ممتاز ۷۸۵ میلیون دالری نداشت و اکنون جایزهٔ ممتاز این لاتری به ۹۴۰ میلیون دالر رسیده است.

برنده‌ٔ جایزه ممتاز دو گزینه دارد و می‌تواند که پول خود را سالانه برای ۲۹ سال به گونهٔ قسط وار و یا هم به یکبارگی پس از پرداخت مالیه دریافت کند. اگر شام جمعه کسی برندهٔ این جایزه شود، پس از پرداخت مالیات ۴۳۸.۵ میلیون دالر را با خود به خانه خواهد برد.

میگا میلیون در بیانیه‌ای اعلام کرد که در قرعه کشی روز سه شنبه بیش از ۲.۹ میلیون تکت برنده جوایز مختلف از جمله چهار نفر برندهٔ چهار میلیون دالر شده است.

جایزهٔ ممتاز کنونی بزرگترین جایزه پس از جایزهٔ ممتاز لاتری پاوربال به ارزش ۲.۰۴ میلیارد دالر است که فردی به تاریخ هشت نومبر سال روان در ایالت کالیفورنیا برندهٔ آن شد.

نام و مشخصات برندۀ لاتری در بیشتر مواقع نظر به خواست برنده افشا نمی‌شود.

XS
SM
MD
LG