لینک های دسترسی

Breaking News

رای دهندگان امریکایی از فرمان منع سفر به امریکا، حمایت میکنند – سروی


دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از رسیدن به قصر سفید، فرمان اجرائیه منع ورود موقت شهروندان شش کشور به داخل امریکا را امضا کرد
دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از رسیدن به قصر سفید، فرمان اجرائیه منع ورود موقت شهروندان شش کشور به داخل امریکا را امضا کرد

بسیاری از شهروندان امریکایی از ممنوعیت سفر بر شهروندان شش کشور اسلامی که از سوی دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، وضع شده است، حمایت می کنند.

بر اساس تازه ترین سروی که از سوی شرکت روزنامه نگاری سیاسی امریکا موسوم به Politico و رسانۀ دیجیتال غیر حزبی و تحقیقی به نام Morning Consult، صورت گرفته است، نشان می دهد که ۶۰ در صد رای دهندگان این سروی، خواهان ممنوعیت ورود شهروندان شش کشور مسلمان به داخل ایالات متحده اند.

از جمله افرادیکه در این سروی سهم گرفته اند، ۲۸ در صد آنان بر خلاف چنین ممنوعیت رای داده اند. در این میان، بسیاری از رای دهندگان جمهوری خواه—۸۴ در صد—خواهان این ممنوعیت اند و فقط نه در صد آنان مخالف آن رای داده اند.

منع ورود ممنوعیت شهروندان شش کشور به داخل امریکا، در میان رای دهندگان مستقل نیز از محبوبیت نسبی برخوردا است، زیرا ۵۶ در صد آنان موافق چنین ممنوعیت اند و ۳۰ در صد، به آن مخالفت نشان داده است.

اما در میان رای دهندگان دموکرات، بیش از ۴۰ در صد آنان به چنین ممنوعیت رای موافق داده اند و ۴۶ در صد آنان، رای مخالف داده اند.

بر اساس فرمان دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، صدور ویزۀ امریکا به شهروندان شش کشور که شامل ایران، سومالیا، سودان، سوریه، لیبیا و یمن می گردد، برای ۹۰ روز، ممنوع شده است. علاوه بر آن، برنامۀ مهاجرت شهروندان این کشور ها به ایالات متحده، برای ۱۲۰ روز منع شده است.

XS
SM
MD
LG