لینک های دسترسی

Breaking News

بلومبرگ در محراق توجۀ نهمین مناظرۀ حزب دموکرات


در ادامۀ رقابت های میان حزبی دموکرات ها در ایالات متحده، شب گذشته (چهارشنبه شب ١٩ فبروری) شش کاندید حزب دموکرات در نهمین مناظرۀ این حزب شرکت کردند.

در این مناظره، مایکل بلومبرگ در محراق توجه قرارداشت. آقای بلومبرگ که در گذشته شاروال نیویارک بود، یکی از میلیاردران بزرگ ایالات متحده میباشد.

این نخستین بار است که مایکل بلومبرگ خود را برای ریاست جمهوری این کشور کاندید کرده است.

در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده که قرار است در ماۀ نوامبر امسال برگزار شود، آقای بلومبرگ خود را رقیب مناسب رئیس جمهور دونالد ترمپ تلقی میکند.

ولی در مناظرۀ دیشب، سایر رقبای دموکراتش، سابقۀ کاری وی را شدیداً مورد انتقاد قرارداده و بلومبرگ را به رفتار نامناسب در برابر زنان متهم کردند.

در این مناظره سناتور الیزابت وارن، کاندید حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری، هشدار داد که " اگر دموکرات ها یک میلیاردر مغرور را با میلیاردر دیگر تعویض کنند، در حقیقت یک خطر بزرگ را متقبل خواهند شد".

جو بایدن، معاون سابق ریاست جمهوری ایالات متحده، نیز بلومبرگ را بخاطر اتخاذ پالیسی مبارزه با جرایم در نیویارک که بیشتر بر اقلیت ها تطبیق میشد، مورد انتقاد قرارداد.

قبل از برگزاری این مناظره، رئیس جمهور دونالد ترمپ نیز در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت اریزونا، علاوه بر بلومبرگ، سایر رقبای دموکرات خود را مورد انتقاد و تمسخر قرارداد.

بلومبرگ در محراق توجۀ نهمین مناظرۀ حزب دموکرات
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:06 0:00

XS
SM
MD
LG