لینک های دسترسی

Breaking News

اخراج هزاران مهاجر از پیاده رو های پاریس


پولیس فرانسه بار دیگر هزاران مهاجر را که در پیاده رو های شمال پاریس زیر خیمه ها زندگی می کردند، از آن منطقه اخراج کرد.

در همین حال، جرارد کولمب، وزیر داخله فرانسه گفته است که این اقدام پولیس آن کشور نمایانگر نظام "ناکارآمد" رسیدگی به مهاجرین در فرانسه می باشد.

پولیس پاریس گفت که حدود ۲۵۰۰ مهاجر در پیاده رو های شمال آن شهر خیمه زده بود.

این مهاجرین عمدتاً از افغانستان، سودان و اریتریا بودند و پولیس آنان را برای اقامت موقت در ساختمان ورزشگاه ها در پاریس و مناطق اطراف آن انتقال داد.

از ماه جولای امسال، این دومین بار است که پولیس پاریس دست به اخراج مهاجرین از این پیاده رو ها می زند. در دفعه قبلی، بیش از ۲۷۰۰ مهاجر از پیاده رو های پاریس بیرون رانده شدند.

پولیس پاریس روز جمعه با نشر اعلامیه ای گفت که کمپ های مهاجرین در پیاده رو های آن شهر به گونه غیر قانونی احداث شده و برای مهاجرین و باشندگان محل یک خطر صحی را ایجاد کرده است.

بر اساس این اعلامیه، در عملیات پاکسازی پیاده رو های پاریس از مهاجرین ۳۵۰ پولیس و دیگر مقام ها شرکت کرده بود.

وزیر داخله فرانسه گفته است که آن وزارت و پولیس کشورش مصروف یافتن راه های جلوگیری از احداث مجدد کمپ های مهاجرین در پیاده رو های پاریس می باشند.

امانول مکرون، رئیس جمهور فرانسه به وزیر داخله کشورش دستور داده تا طرحی را تهیه کند که بر اساس آن درخواست تقاضای پناهندگی افراد در فرانسه در ظرف شش ماه طی مراحل شود تا در این مدت در باره اعطای پناهندگی و یا اخراج متقاضایان پناهندگی از فرانسه تصمیم گرفته شود.

پولیس در ماه جولای نیز مهاجرین را از پیاده رو های شمال پاریس اخراج کرده بود.
پولیس در ماه جولای نیز مهاجرین را از پیاده رو های شمال پاریس اخراج کرده بود.

XS
SM
MD
LG