لینک های دسترسی

Breaking News

پمپیو: سیاست واشنگتن در قبال ایران مشخص و پابرجاست


وزیر خارجه ایالات متحده، بار دیگر جمهوری اسلامی را بزرگترین حکومت حامی تروریزم و اصلی‌ترین عامل بی‌ثباتی در شرق میانه خواند و بر ادامۀ راهبرد واشنگتن، در قبال رژیم حاکم بر ایران تاکید کرد.

مایک پمپیو روز چهارشنبه در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه ایتالیا در روم گفت که سیاست واشنگتن در دو سال و نیم گذشته در مورد ایران مشخص و پابرجا بوده است.

آقای پمپیو با تقدیر از موضع ایتالیا در همکاری‌های امنیتی با ایالات متحده در عرصه‌های گوناگون، از جمله در مقابله به آنچه "تجاوزگری رژیم ایران" خواند، اضافه کرد که اروپایی‌ها اندک اندک دارند چشم‌شان را به روی این حقیقت که ایران متجاوز است، و نه تجاوزشده، باز می‌کنند.

شرکت هوایی "ماهان ایر" با تحریم های امریکا مواجه است.
شرکت هوایی "ماهان ایر" با تحریم های امریکا مواجه است.

وزیر خارجه ایالات متحده با اشاره به فعالیت‌های شرکت هوایی "ماهان" ایران به نفع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد که ایتالیا پرواز طیاره های آن شرکت را در فضای آن کشور اروپایی ممنوع اعلام کند.

مایک پمپیو، ضمن تاکید بر جدی بودن واشنگتن در اعمال تحریم‌ها علیه تهران، گفت که فکر نمی‌کند رهبری ایتالیا بخواهد از خرابکاری‌ها و ترور که ایران بر جهان وارد می‌کند پشتیبانی کند.

نام شرکت "ماهان ایر" به دلیل ارائه خدمات مالی و فنی به نیروی قدس سپاه پاسداران، در اکتوبر سال ۲۰۱۱ در فهرست تحریم‌‌های ایالات متحدۀ امریکا قرار گرفت.

XS
SM
MD
LG