لینک های دسترسی

Breaking News

پیام رئیس جمهور امریکا به مناسبت ماه رمضان


دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در حال حاضر جهت اشتراک در نشست سران گروه هفت در ایتالیا به سر می برد
دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در حال حاضر جهت اشتراک در نشست سران گروه هفت در ایتالیا به سر می برد

دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، طی اعلامیۀ روز جمعه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه مسلمان جهان، تبریک گفت.

در اعلامیۀ قصر سفید آمده است که "روحیۀ عمدۀ" ماه رمضان آگاهی و مسوولیت های جمعی "ما را در قسمت رد کردن خشونت ها تقویت می بخشد" و در نهایت انسان را به صلح ترغیب می کند.

در اعلامیۀ قصر سفید آمده است که "ماه مبارک رمضان امسال در حالی فرا رسیده است که جهان در حال سوگواری قربانیان حملات وحشیانۀ دهشت افگنی در بریتانیا و مصر است، اعمال که بر خلاف روحیه ماه رمضان است. چنین اعمال دهشت افگنی، ما را قادر خواهد کرد تا دهشت افگنان و ایدیولوژی منحرف آنان را شکست دهیم."

آقای ترمپ با اشاره به سفر اخیرش به عربستان سعودی گفته است که در آنجا با رهبران بیش از ۵۰ کشور اسلامی دیدار داشته و با شرکای کشور های اسلامی پیام قاطعی را به خاطر صلح، امنیت و رفاه همه کشور های جهان داده است.

آقای ترمپ در این اعلامیه گفته است که "امریکا همیشه در کنار شرکای خود بر ضد دهشت افگنی و ایدیولوژی که آن را مشتعل می سازد، ایستاد خواهد بود."

رئیس جمهور ایالات متحده در این اعلامیه همچنین تعهد کرده است که برای آزادی و جوامع امن برای نسل های آینده، از هیچ گونه تلاش دریغ نخواهد کرد.

آقای ترمپ در پایان این اعلامیه گفته است که رمضان ماه خیرات، روزه و نماز است و به برای همه مسلمانان جهان، طلب رحمت خداوند را کرده است.

XS
SM
MD
LG