لینک های دسترسی

Breaking News

هیلری کلنتن برنده انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی شد


هیلری کلنتن به ساده گی توانست برنده انتخابات مقدمامی در کارولاینای جنوبی شود و موقفش را منحیث کاندید پیشتاز با شکست برنی سندرز، قبل از رقابت های روز سه شنبه یا سوپر تیوزدی، مستحکمتر سازد.

شرکت وسیع امریکایان افریقای الاصل در انتخابات مقدماتی در ایالت کارولینای جنوبی باعث شد که خانم کلنتن په پیروزی عظیمی دست یابد.

چنین به نظر میرسد که به تاریخ اول ماه مارچ در سوپر تیوزدی که انتخابات مقدماتی هر دو حزب در تمام ایالات باقی مانده امریکا همزمان اغاز میگردد نیز کمک کند.

خانم کلنتن در مورد انتخابات مقدماتی روز سه شنبه گفت؛

"ما برای هر رای در هر ایالت رقابت خواهیم کرد. هیچ کس و هیج چیز را دست کم نخواهیم گرفت."

خانم کلنتن تا کنون در سه ایالت امریکا برنده انتخابات مقدماتی در بین حزب خود شده است و به اساس نظر سنجی ها در هفته اینده نیز در ایالات باقیمانده پیشتاز خوانده شده است.

پیرزوی او علاقمندان و حامیانش را در کارولینای جنوبی به رقص پایکوبی واداشت.

میشل گرسیا دانیلز یکی از حامیان خانم کلنتن گفت؛

حامیان هیلري کلنتن در حال پایکوبی
حامیان هیلري کلنتن در حال پایکوبی

"من بخاطر میرقصم که میدانم یک رئیس جمهور زن خواهیم داشت و خوش هستم که امروز بخش از این پیرزوی هستم. من از روچستر نیویارک به اینجا امدیم. هفته گذشته خانه به خانه گشتیم و اکنون بخاطر رئیس جمهور جدید خود بسیار هیجانی هستم."

اما خانم کلنتن باید در قدم اول برنده نامزدی حزب دموکرات شود. برنی ساندرز قبل از سخنرانی به حامیان خود در مرکز ایالت مینسوتا گفت وی قصد دارد که برای نامزدی حزب خود تا زمان گردهمایی ملی یا کانونشن حزبی که در ماه اگست برگزار میشود، رقابت کند.

برنی ساندرز و خانمش حین یک گردهمایي در ایالت تکزاس
برنی ساندرز و خانمش حین یک گردهمایي در ایالت تکزاس

"من پیرزوی عظیم خانم کلنتن را برایش تبریک میگویم و ما قصد داریم تا در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه که ٨٠٠ نماینده دارد، بیشترین انرا از ان خود کنیم."

کاندیدان حزب جمهوریخواه که لحن صحبت های شان در مقابل یکدیگر بیشتر از هر وقت تلختر شده است نیز توجه خود را به رقابت های سوپر تیوزدی معطوف کرده اند. دانلد ترمپ کاندید پیشتاز حزب جمهوریخواه در یک گردهمایی در ایالت ارکانسا بر رقیب خود مارکو ربیو تاخت.

"من و شما از پسران کوچک مانند ربیو خسته شده ایم. یک منادی کوچک که سریع صحبت ها را تکرار میکند، اما هیج کاری را انجام داده نمی توانند."

اقای ربیو نیز حملات خود را بر اقای ترمپ در گردهمایي تکزاس شدیدتر ساخته است.

"زمان ان رسیده که نقابش را از رخش دور کنیم تا مردم بدانند که با کی مقابل هستیم. دوستان انچه ما با ان مقابل ایم، یک فریب کارست!"

حملات لفظی شدید میان ترمپ، ربیو و تد کروز، سناتور تکزاس در حالی جریان دارد که کروز امیدوارست در انتخابات مقدماتی ایالت خود پیروز شود.

"یک چیز که در حال واضح شدن است اینست که کمپاین ما یگانه کمپاینیست که دانلد ترمپ را شکست داده و میتواند شکست بدهد."

قبل از اغاز سوپر تیوزدی، تاخت تاز های لفظی میان کاندیدان حزب جمهوریخواه به اوج خود رسیده است
قبل از اغاز سوپر تیوزدی، تاخت تاز های لفظی میان کاندیدان حزب جمهوریخواه به اوج خود رسیده است

سوپر تیوزدی یا سه شنبه خارق العاده، بزرگترین روز در انتخابات مقدماتی است که در ان صد ها نماینده انتخاباتی از هر دو حزب حضور خواهند یافت.

XS
SM
MD
LG