لینک های دسترسی

Breaking News

شهیدی: برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مبارزه می‌کنیم


حشمت الله شهیدی، کپتان تیم ملی کرکت افغانستان
حشمت الله شهیدی، کپتان تیم ملی کرکت افغانستان

حشمت الله شهیدی، کپتان تیم افغانستان، می‌گوید که تیم‌ او هنوز هم در جام جهانی راه دشواری در پیش دارد و تاکید کرد که برای راه یافتن به مرحله نیمه نهایی مبارزه می‌کند.

قرار است تیم افغانستان روز سه شنبه هفتم نومبر (عقرب۱۶) در مسابقات جام جهانی کرکت در هشتمین بازی خود با تیم آسترالیا در شهر ممبای هند رقابت کند.

شهیدی در یک کنفراس خبری گفت که مسابقه با تیم آسترالیا بسیار با اهمیت است و اضافه کرد که "تا برگشت به کشور، منحیث یک تیم مبارزه خواهیم کرد."

او همچنان گفت که مردم افغانستان "شجاع" استند و تیم کرکت افغانستان شجاعت خود را در میدان کرکت نیز نشان داده است.

شهیدی گفت که تیم افغانستان در مقایسه با سایر تیم‌ها که از دیر زمان به اینسو بازی کرکت می‌کنند، توانست در مدت زمان نسبتاََ کوتاه،‌ دست آوردهای زیادی داشته باشد.

او اضافه کرد که افغان‌ها در داخل کشور از کامیابی‌های پی در پی تیم افغانستان خرسند اند و از مردم هند نیز ابراز تشکر کرد که در جریان مسابقات از تیم افغانستان حمایت نشان دادند.

کپتان تیم افغانستان گفت: " مردم هند در جریان این مسابقات از ما بسیار زیاد حمایت کردند. یک رانندهٔ تکسی که مرا تا جایی رساند، از گرفتن کرایه اجتناب کرد که نشان می‌دهد مردم هند با ما چقدر محبت می‌کند. ما از آنان سپاسگذاریم."

تمرینات روز دوشنبه تیم افغانستان در میدان ممبای به این خاطر خاص بود که سچن تندولکر، بازیکن پیشین هند که شهرت جهانی دارد، با بازیکنان افغان ملاقات کرد.

مسابقه روز سه شنبه با تیم آسترالیا برای افغانستان اهمیت زیاد دارد، زیرا در صورت پیروزی در این مسابقه، تیم افغانستان یک گام دیگر به مرحله نیمه نهایی نزدیک می‌شود.

افغانستان در جدول نمرات با داشتن ۸ امتیاز در مقام ششم و تیم آسترالیا که پنج بار قهرمانی جام جهانی پنجاه اووره را از آن خود کرده است، با ۱۰ امتیاز، مقام سوم را دارد.

هر دو تیم در مسابقات کنونی جام جهانی کرکت که هنوز هم ادامه دارد، هر کدام هفت بازی را انجام داده است که افغانستان چهار و آسترالیا پنج بازی را برده است.

گروه

XS
SM
MD
LG