لینک های دسترسی

Breaking News

آمادگی ها برای انتخابات مقدماتی در کرولینای جنوبی و نوادا


شش کاندید حزب جمهوریخواه در مناظره انتخاباتی هفته گذشته در گرین ویل، ایالت کرولینای جنوبی.
شش کاندید حزب جمهوریخواه در مناظره انتخاباتی هفته گذشته در گرین ویل، ایالت کرولینای جنوبی.

کارمندان انتخاباتی در ایالت کرولینای جنوبی تا شام روز جمعه مصروف جمع آوری و جابجایی مواد انتخاباتی در حوزه های مربوطه شان بودند.

انتخابات مقدماتی کاندید های حزب جمهوریخواه روز شنبه ساعت هفت صبح به وقت محل آغاز می گردد.

این شش کاندید شامل دانلد ترمپ میلیاردر، جب بوش - والی پیشین ایالت فلوریدا، بن کارسن – جراح بازنشسته، تد کروز – سناتور ایالت تکزاس، جان کیسیک - والی ایالت اوهایو و مارکو روبیو – سناتور ایالت فلوریدا بوده و رای دهندگان ایالت کرولینای جنوبی یکی را از این میان برای کسب نامزدی حزب جمهوریخواه برای اشتراک در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.

جازف دیبنی، رئیس هئیت انتخاباتی شهر چارلستون در کرولینای جنوبی خواستار اشتراک مردم در انتخابات مقدماتی شد و خطاب به رای دهندگان گفت: "به یاد داشته باشید تا در این روند سهم بگیرد. شما یک کاندید ریاست جمهوری را انتخاب می کنید که سپس وی به همایش حزبی رفته و نامزد تان در انتخابات ماه نومبر خواهد بود. بناً این یک روند مهم در کرولینای جنوبی است."

نتایج یک نظر سنجی مشترک شبکه خبری ان بی سی، روزنامه وال استریت ژورنال و نهاد پژوهشی مارِست که روز جمعه نشر شد، نشان می دهد که میزان حمایت رای دهندگان از دانلد ترمپ ۲۸ در صد بوده و در صدر فهرست کاندید های جمهوریخواه قرار دارد. میزان حمایت از تد کروز ۲۳ در صد و از مارکو روبیو ۱۵ در صد در کرولینای جنوبی است.

در همین حال، دانلد ترمپ روز جمعه یک بار دیگر بر تعهد اش مبنی بر اعمار دیوار در امتداد مرز بین ایالات متحده و مکسیکو به خاطر جلوگیری از ورود مهاجرین غیرقانونی به امریکا تاکید کرد و گفت: "کالدیرون، یکی از روسای جمهور پیشین مکسیکو در یک نشست خبری گفته است که کشورش پول اعمار این دیوار را نخواهد پرداخت. از من پرسیده شد که واکنش ام در این مورد چیست. می دانید چه گفتم؟ ما اکنون این دیوار را با ارتفاع ۱۰ فیت (سه متر) اعمار خواهیم کرد!"

روند رای دهی در انتخابات مقدماتی کرولینای جنوبی برای کاندید های جمهوریخواه ساعت هفت شام به وقت محل پایان می یابد.

قابل ذکر است که انتخابات مقدماتی برای هیلیری کلنتن و سناتور برنی سندرز – دو کاندید حزب دیموکرات در ایالت کرولینای جنوبی هفته آینده یعنی به تاریخ ۲۷ فبروری برگزار خواهد شد.

اما روز شنبه ایالت نوادا شاهد برگزاری انتخابات مقدماتی برای این دو کاندید حزب دیموکرات است.

کلنتن و سندرز روز شنبه در نوادا و هفته آینده در کرولینای جنوبی در انتخابات مقدماتی با هم رقابت خواهند کرد.
کلنتن و سندرز روز شنبه در نوادا و هفته آینده در کرولینای جنوبی در انتخابات مقدماتی با هم رقابت خواهند کرد.

XS
SM
MD
LG