لینک های دسترسی

Breaking News

آمر امنیت پولیس تخار کشته شد


محمد ابراهیم دوراندیش حدود هفت ماه پیش به حیث آمر امنیت پولیس تخار گماشته شده بود.
محمد ابراهیم دوراندیش حدود هفت ماه پیش به حیث آمر امنیت پولیس تخار گماشته شده بود.

مقام‌های امنیتی ولایت تخار می‌گویند که محمد ابراهیم دوراندیش، آمر امنیت پولیس این ولایت در یک درگیری مسلحانه کشته شده است.

خلیل اسیر، سخنگوی پولیس تخار روز سه ‌شنبه ۱۳ اپریل (۲۴ حمل) به صدای امریکا گفت آقای دوراندیش، زمانی آماج گلوله‌باری قرار گرفت که او شب گذشته برای بررسی یک قضیه جنایی به مربوطات حوزۀ سوم امنیتی شهر تالقان رفته بود.

آقای اسیر افزود: "ساعت ۱۱:۰۰ شب در ساحه سرک سوم شهیدی شهر تالقان برای پولیس اطلاع رسیده بود که کسی یک فرد را کشته است و زمانیکه پولیس برای بررسی این موضوع اقدام می‌کند با واکنش قاتل مواجه می‌شود."

سخنگوی پولیس تخار همچنان گفت که یک خانم با همکاری این فرد، شوهرش را به قتل رسانده و هنگامی که نیروهای پولیس برای دستگیری این قاتل اقدام می‌کند، با مقاومت این فرد مواجه می‌شوند.

پولیس تخار همچنان گفت که در این درگیری، فرد مهاجم کشته و یک خانم در پیوند به قتل شوهرش از سوی نیروهای پولیس بازداشت شده است.

این در حالی است که حدود شش ماه پیش، راز محمد دوراندیش، آمر امنیت پیشین پولیس تخار هنگامی که برای کمک به نیروهای امنیتی به ساحه مسجد سفید به ولسوالی بهارک این ولایت رفته بود، در جریان درگیری‌ با هشت تن از نیروهای تحت امرش کشته شد.

XS
SM
MD
LG