لینک های دسترسی

Breaking News

تیم ملی فوتسال افغانستان از صعود به جام ملت‌های آسیا باز ماند


تیم ملی فوتسال افغانستان در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا با نتیجهٔ یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی نتوانست به مسابقات جام ملت‌های آسیا راه یابد.

تیم ملی فوتسال افغانستان در آخرین بازی‌اش روز سه شنبه ۱۲ اپریل (۲۳ حمل) به مصاف تیم ملی فوتسال نیپال رفت و با نتیجۀ ۸-۱ توانست، تیم حریف را شکست دهد.

ملی پوشان افغان در دو بازی دیگر، با تیم ملی فوتسال تاجیکستان تساوی کردند، اما در مقابل اوزبیکستان شکست خورده اند.

فدراسیون فوتبال افغانستان گفته است که افغانستان با کسب چهار امتیاز، پس از اوزبیکستان و تاجیکستان‌ تیم سوم گروپ شد، اما به دلیل تفاضل گول کمتر در مقایسه با تیم ملی فوتسال تاجیکستان از صعود به جام ملت‌های آسیا باز ماند.

مجید مرتضایی، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان به دلیل راه‌‌نیافتن این تیم به جام ملت‌های آسیا از مردم این کشور "عذرخواهی" کرد.

آقای مرتضایی گفت: "بچه‌ها با تمام وجود تلاش کردند، اکثر شما بازی را دیدید و یک پایان خوب داشتیم...تمام مسوولیت این بازی‌ها و اشتباهات بازیکنان را کاملاً به عهده می‌گیرم."

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان همچنین گفت که برای بهبودی این تیم و درخشش آن در سال‌های آینده تلاش خواهد کرد، هرچند افزود که امسال یک دورۀ طلایی برای بازیکنان این تیم بود تا به جام ملت‌های آسیا راه می‌یافتند.

رقابت‌های فوتسال برای انتخاب جام ملت‌های آسیا سه روز پیش در شهر بشکیک، پایتخت قرغیزستان آغاز شده بود.

XS
SM
MD
LG