لینک های دسترسی

Breaking News

تیم ملی فوتسال زیر سن ۱۹سال افغانستان راهی قرغیزستان شد


فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید که تیم ملی فوتسال زیر سن ۱۹ سال این کشور روز چهارشنبه نهم فبروری (۲۰ دلو) برای حضور در رقابت‌های مرکز آسیا (CAFA) راهی قرغیزستان شد.

بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان به مدت یک ماه تمرین‌های فشردۀ را تحت نظر مربی شان در کابل انجام داده بودند.

محمود سیدی، مربی تیم ملی فوتسال زیر سن ۱۹ سال افغانستان به خبرنگاران گفت که این بازیکنان با آمادگی‌های کامل در رقابت‌های مرکز آسیا که قرار است تا دو روز دیگر در قرغیزستان برگزار شود، اشتراک می‌کنند.

آقای سعیدی افزود: "تمرینات خوب بود، اما متاسفانه با توجه به وضعیت سیاسی کشور که از ماه اگست ۲۰۲۱ ما شاهد آن بودیم، یک مقدار محدودیت‌ها بر اعزام بازیکنان برای مسابقات به وجود آمد. با تلاش‌هایی که فدراسیون فوتبال افغانستان داشت، توانست که برای ورزشکاران ویزه بگیرد."

حمیدالله غفوری، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر سن ۱۹ سال گفت که برای حضور در این مسابقات آمادگی زیاد گرفته اند و انتظار دارند تا در این رقابت‌ها بهتر بدرخشند.

آقای غفاری به مردم افغانستان اطمینان داد که تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال با دستاورد زیاد از این مسابقات برخواهد گشت.

نخستین دور رقابت‌های فوتسال زیر سن ۱۹ سال مرکز آسیا به تاریخ ۱۲ فبروری آغاز شد و تا ۱۹ این ماه ادامه خواهد یافت. در این مسابقات قرار است تیم‌های ملی فوتسال زیر سن ۱۹ سال افغانستان با تیم‌های ایران، قرغیزستان، تاجیکستان و اوزبیکستان به رقابت بپردازند.

فدراسیون فوتبال افغانستان می‌گوید که نخستین مسابقه تیم ملی این کشور به تاریخ ۱۲ فبروری در برابر ایران برگزار خواهد شد.

XS
SM
MD
LG