لینک های دسترسی

Breaking News

ملی پوشان افغانستان سلسله مسابقات ۲۰ اووره کرکت را ۲-۱ از پاکستان برد


جریان از مسابقه ۲۰ آووره کرکت بین تیم ملی افغانستان و تیم ملی پاکستان
جریان از مسابقه ۲۰ آووره کرکت بین تیم ملی افغانستان و تیم ملی پاکستان

سلسله‌ ای مسابقات ۲۰ اووره کرکت بین تیم ملی کرکت افغانستان و پاکستان، ۲-۱ به نفع ملی پوشان افغان به پایان رسید.

پاکستان برندهٔ دیدار سومی شد، اما افغانستان با دو پیروزی پیهم، سلسله این مسابقات را که در امارات متحده عربی برگزار شده بود، از آن خود ساخت.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها که روز دوشنبه ۲۷ مارچ (۷حمل) بین تیم ملی افغانستان و تیم ملی پاکستان در میدان بین‌المللی کرکت شهر شارجهٔ امارات متحده عربی برگزار شد، راشد خان آرمان، کاپیتان تیم ملی افغانستان، برندهٔ قرعه این دیدار شد و توپ زنی (بیتینگ) را انتخاب کرد.

راشد خان ممکن به این باور بود که مانند دو دیدار قبلی، این بار هم تیم پاکستان را با دوش کم از میدان حذف کند، اما تیم پاکستان در ۲۰ اوور تعین شده و با از دست دادن هفت بازیکن، ۱۸۳ دوش را برای ملی پوشان افغان هدف دادند.

ملی پوشان افغانستان موفق به کسب این هدف نگردیدند و با کسب ۱۱۶ دوش، دیدرا را واگذار کردند.

در دیدار امروزی سایم ایوب با کسب ۴۹ دوش، بیشترین دوش را برای تیم پاکستان انجام داد. به تعقیب او، افتخار احمد و شاداب خان، کاپیتان تیم، باالترتیب ۳۱ و ۲۸ دوش را انجام دادند.

از ملی پوشان افغانستان، عظمت الله عمرزی ۲۱، رحمان الله گُربز ۱۸، محمدنبی۱۷، راشدخان ۱۶ و عثمان غنی ۱۵ دوش را انجام دادند.

در این دیدار نجیب الله زدران با توپ احسان الله از ناحیه روی به طور سطحی مصدوم شد و بازی را ترک گفت که بلافاصله عظمت الله عمرزی به عوض وی وارد میدان گردید.

از سلسله‌ای سه دیدار، این آخرین دیدار میان تیم های ملی کرکت افغانستان و پاکستان بود.

در این دیدار مجیب الرحمن دو ویکت، راشد خان، محمد نبی، کریم جنت، فضل الحق فاروقی و فرید ملک باالترتیب یک یک ویکت بدست آوردند.

پس از این دیدار، تیم ملی افغانستان به مصاف تیم ملی زمبابوی برای مسابقات تست میرود.

XS
SM
MD
LG