لینک های دسترسی

Breaking News

داکتر رییس جمهور: صحت ترمپ بسیار خوب است 


دونالد ترمپ، رییس جمهور ایالات متحده شام دیروز در یک پیام ویدیویی گفت که صحت او و بانوی نخست خوب است و فقط برای حصول اطمینان به شفاخانه می‌رود.

او از پیام های صحت‌یابی که دریافت کرده بود، اظهار امتنان کرد.

شان کانلی، معالج خصوصی رییس جمهور در یک یادداشت به سخنگوی قصر سفید نوشته است: "من با خرسندی گزارش می‌دهم که صحت رییس جمهور بسیار خوب است. او به اکسیجن اضافی نیاز ندارد، اما در مشوره با متخصصین، معالجه با ریمدیسویر را آغاز کرده ایم. او دوز نخست را تکمیل کرد و اکنون آرام کرده است."

آقای ترمپ دیروز از مثبت بودن نتیجهٔ معاینات کووید۱۹ خود و همسرش خبر داد و سپس توسط هلیکوپتر به یک شفاخانهٔ نظامی انتقال داده شد.

شفاخانه ملی نظامی والتر رید در شهر بتسدا ایالت مریلند دارای دفاتر متعدد ریاست جمهوری است و آقای ترمپ می‌تواند از آنجا امور کاری اش را به پیش ببرد.

مقامات قصر سفید گفته اند که رییس جمهور برای چند روز دیگر از این محل امور کاری اش را به پیش خواهد برد و انتقال صلاحیت‌های رییس جمهوری به معاون اش، مایک پنس صورت نگرفته است.

سخنگوی قصر سفید گفته است رییس جمهور اعراض خفیف کووید۱۹ دارد و در جریان روز به کاراش ادامه داده است.

داکتر رییس جمهور ترمپ گفته است که آقای ترمپ انتی بادی REGN-COV2 نیز دریافت کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، این نوع انتی‌بادی میزان ویروس را در بدن به زودی کاهش می‌دهد.

شماری زیادی از رهبران جهان به دونالد ترمپ، رییس جمهور ایالات متحده پیام‌های صحت‌یابی فرستاده اند.

جوبایدن،‌ رقیب انتخاباتی آقای ترمپ، ضمن فرستادن پیام صحت‌یابی گفت که مبتلا شدن رییس جمهور این پیام را می‌رساند که همگان باید این ویروس را جدی بپندارند و ماسک بپوشند.

بر اساس معلومات پوهنتون جانس هاپکینز، در ایالات متحده تا اکنون بیش از هفت میلیون ۳۰۰ هزار نفر به کووید۱۹ مبتلا شده و بیش از ۲۰۰ هزار نفر دیگر پس از ابتلا به آن، جان باخته اند.

XS
SM
MD
LG