لینک های دسترسی

Breaking News

مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده رسما آغاز شد


دونالد ترمپ، رییس جمهور ایالات متحده مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری را سه شنبه ۱۸ جون (۲۸ جوزا) در ایالت فلوریدا آغاز کرد.

آقای ترمپ در تلاش است با شعارهای انتخاباتی دورۀپیشین و بر مبنای آنچه که او آنرا "دست آوردهایش" میخواند برای دور دوم نیز در ریاست جمهوری باقی بماند.

حامیان آقای ترمپ با سر دادن شعارهای "USA" از او استقبال کردند.

رییس جمهور ترمپ در آغاز مبارزات انتخاباتی خود گفت ملت به این باور است که حل مشکلات داخلی امریکا باید بر هر مسله دیگری پیشی بگیرد.

آقای ترمپ در جریان انتخابات پیشین تعهد کرده بود که ایالات متحده را مقدم تر از هر چیز دیگر قرار خواهد داد، سرمایه گذاری ها را دوباره به کشور جلب کرده واین کشور را یک بار دیگر باعظمت خواهد ساخت.

رییس جمهور ترمپ در کنار این که برنامه های اقتصادی و امنیت مرزها را ترویج کرد، از مخالفین دموکرات اش انتقاد کرده گفت که آنان تلاش کردند او و خانواده اش را بد نام سازند و حامیان شان را تحقیر کنند.

با آنکه آقای ترمپ ادعا دارد که بر تعهدات قبلی خود عمل کرده است اما مخالفین سیاسی او این ادعاهای رییس جمهور را رد کرده و او را به ایجاد مشکلات متهم می کنند.

از جانب دیگر، اعضای حزب دموکرات برای کسب حمایت رای دهندگان تلاش های شان را آغاز کرده و از هفته آینده در مناظره های متعدد تلویزیونی اشتراک خواهند کرد.

بر اساس گزارش ها در میان سایر اعضای حزب دموکرات، جو بایدن، معاون پیشین ریاست جمهوری و برنی سندرز، سناتور امریکایی در محراق توجه حامیان این حزب قرار خواهند داشت.

بر بنیاد معلوماتی که از نظر پرسی های متعدد بدست آمده، برخی از اعضای حزب دموکرات از رییس جمهور ترمپ پیشی گرفته اند.

نظرپرسی میان حزبی ماه مارچ نشان داد که آقای ترمپ از جو بایدن عقب مانده است. آقای بایدن از ۲۲ رقیب هم حزبی اش نیز سبقت دارد.

دونالد ترمپ، رییس جمهور ایالات متحده گفته است که در مقایسه با رقبای دموکرات اش در انتخابات سال ۲۰۲۰ پیشتاز است و "نظرپرسی‌های جعلی" وی را عقب‌تر از کاندیدان دموکرات نشان می‌دهد.

قرار است انتخابات ریاست جمهور ایالات متحده در ماه نومبر سال ۲۰۱۹ برگزار شود.

مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده رسما آغاز شد
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:03 0:00

XS
SM
MD
LG