لینک های دسترسی

Breaking News

محب: ترمپ گفت که متوجه افغانستان خواهد بود


رئیس جمهور ترمپ روز گذشته در تفریحگاه شخصی خود در فلوریدا با حمدالله محب سفیر افغانستان در امریکا دیدار کرد
رئیس جمهور ترمپ روز گذشته در تفریحگاه شخصی خود در فلوریدا با حمدالله محب سفیر افغانستان در امریکا دیدار کرد

حمدالله محب سفیر افغانستان در واشنگتن دی سی می‌گوید که حکومت جدید ایالات متحده به زودی موقف خود را برای حمایت پایدار از افغانستان مشخص خواهد کرد.

آقای محب به صدای امریکا گفت که روز گذشته در ایالات فلوریدا با دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، از نزدیک دیده است و به گفتۀ وی آقای ترمپ وعده سپرده است که تیم امنیتی و اقتصادی حکومت امریکا به زودی رویکرد جامع خود را در مورد افغانستان تهیه خواهد کرد.

سفیر افغانستان در ایالات متحده گفت "رئیس جمهور ترمپ مطمین است که وزیر دفاع و مشاور امنیت ملی امریکا در قسمت افغانستان کار زیادی کرده و هر دو از وضعیت آن کشور به خوبی آگاه اند."

دیدار آقای محب با رئیس جمهور امریکا در تفریحگاه شخصی آقای ترمپ در فلوریدا صورت گرفت، جاییکه به گفتۀ سفیر افغانستان شماری از نزدیکان دونالد ترمپ دعوت شده بودند.

سفیر افغانستان گفت "رئیس جمهور امریکا از جمع مهمانان، مشخصاً به من اشاره کرد و گفت که با تو کار دارم و سپس هر دو در مورد افغانستان صحبت کردیم".

در دو روز گذشته وزیر دفاع ایالات متحده با محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان و مشاور امنیت ملی حکومت ایالات متحده با همتای افغان خود صحبت کرده اند.

XS
SM
MD
LG