لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ: خشمگین‌تر و متعهدتر از هر وقت دیگر استم


دونالد ترمپ، رییس جمهور پیشین ایالات متحده که بار دیگر برای احراز کرسی ریاست جمهوری به رقابت می‌پردازد، گفته است که انتخابات آیندهٔ ریاست جمهوری آخرین فرصت برای رهایی امریکا است.

ترمپ روز شنبه ۲۸ جنوری (هشتم دلو) در دو گردهمایی انتخاباتی در کارولینای جنوبی و نیوهمشر در جمعی از هوادارانش گفت: "انتخابات ۲۰۲۴ تنها فرصت ما برای حفظ کشورمان است و به رهبری نیاز داریم که آمادهٔ انجام چنین کار در روز نخست باشد."

افزون بر تجدید ادعای قبلی مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ امریکا، ترمپ بار دیگر از رقیبان انتخاباتی اش با القاب که خود آن را ساخته و بافته است، یاد کرد.

ترمپ گفت: "تنها رییس جمهوری هستم که توانستم تمام دستگاه نظام را در واشنگتن به آزمون بکشم، و با رای شما در سال آینده، اینکار را بار دیگر انجام خواهیم داد."

دونالد ترمپ همچنان از آنانیکه تنها "به نام جمهوریخواه اند" انتقاد کرد و آنان را "خطرناک‌تر از دموکرات‌ها" خواند. او گفت: "خشمگین‌تر و متعهدتر از هروقت دیگر استم. به رییس جمهوری نیاز داریم که از روز نخست دست به کار شود."

او از کارکرد خود در زمینهٔ تنفیذ قانون، مهاجرت و بازسازی قوای نظامی ایالات متحده یاد کرد و تعهد کرد که امریکا را از "بربادی توسط یک دستگاه خودخواه، افراطی و فاسد سیاسی" نجات خواهد داد.

ترمپ در حالی کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرده است که بر اساس نظرپرسی‌های عامه، ران دی سانتیس، والی فلوریدا و رقیب هم‌حزبی ترمپ از حمایت بیشتر رای‌دهندگان جمهوری‌خواه برخوردار است.

بزرگترین سد راه کارزارهای انتخاباتی ترمپ، تحقیقات وزارت عدلیهٔ امریکا در مورد چندین ادعای سورفتار وی از جمله یورش ششم جنوری ۲۰۲۱ طرفدارانش بر مقر کانگرس ایالات متحده و نگهداری اسناد محرم دولتی در اقامتگاهش در فلوریدا است.

با اینحال، رییس جمهور پیشین امریکا در گردهمایی انتخاباتی در نیوهمشر گفت که "سارنوالان افراطی چپ‌گرا مردمان مطلقاً هولناک" اند و تعهد سپرد که در صورتی که دوباره انتخابات شود، در مورد عملکرد وزارت عدلیهٔ امریکا تحقیقات خواهد کرد.

XS
SM
MD
LG