لینک های دسترسی

Breaking News

پولیس هند دو نفر را به اتهام حملهٔ مسلحانه بر منزل سلمان خان بازداشت کرد


سلمان خان، هنرپیشۀ مشهور بالیوود
سلمان خان، هنرپیشۀ مشهور بالیوود

پولیس هند به روز سه شنبه ۱۶ اپریل (۲۸ حمل) دو نفر را به اتهام گلوله‌باری بر خانهٔ مسکونی سلمان خان، هنرپیشهٔ مشهور سینمای هند، بازداشت کرد.

پولیس، افراد بازداشت شده را اعضای گروهی به نام "بشنوی" معرفی کرده اند. رهبران این گروه به دلیل قضیهٔ سال ۲۰۱۸ در پیوند به دست داشتن سلمان خان در شکار دو آهو خشمگین اند.

گروه "بشنوی" آهو را مقدس می داند و تهدید کرده است که از سلمان خان انتقام خواهد گرفت.

پولیس گفت، افراد موترسایکل سوار به روز یکشنبه پس از تیراندازی بر اپارتمان سلمان خان در ساحۀ بندرای شهر ممبی، از محل فرار کردند و یک روز پس از آن در ایالت غربی گجرات بازداشت شدند.

مهندرا باگاریا، افسر پولیس ایالت گجرات گفت: "ما توانستیم دو مظنون را در نزدیکی یک معبد پیدا کنیم. تیم پولیس به معبد رسید و مظنونان را بازداشت کرد."

در سال ۲۰۱۸، سلمان خان از سوی محکمه به دلیل شکار دو آهو و نقض قانون حفاظت از حیات وحش به پنج سال زندان محکوم شد.

اما پس از سپری کردن چند روز در زندان، محکمۀ استیناف حکم زندانی شدن او را به تعلیق درآورد. لارنس بشنوی، رهبر گروه بشنوی، پس از این تصمیم محکمه، تهدید کرد که افراد مسلح او قانون را به دست خود خواهند گرفت.

از آن زمان، پولیس هند امنیت سلمان خان را تامین می کند.

سلمان خان یکی از ثروتمندترین هنرمندان سینمای بالیود به شمار می رود که از دههٔ ۱۹۸۰ تا اکنون در بیشتر از ۱۵۰ فلم و برنامهٔ تلویزیونی نقش بازی کرده است.

زندگی شخصی سلمان خان پرماجرا بوده است. او در سال ۲۰۰۲ متهم شد که پنج نفر را در شهر ممبی که در کنار یک جاده خوابیده بودند، زیر موتر کرده و از صحنه فرار کرده است. در این رویداد یک نفر جان باخت. محکمه در سال ۲۰۱۶ او را تبرئه کرد، اما این قضیه تا اکنون باز است.

گروه

XS
SM
MD
LG