لینک های دسترسی

Breaking News

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ امریکا؛ پوشش لحظه به لحظه

انتخابات ریاست جمهوری امریکا امروز سه شنبه سوم نومبر (۱۳ عقرب) برگزار شد.

تا کنون نتایج انتخابات در شش ایالت امریکا – الاسکا، اریزونا، نوادا، جورجیا، کارولینای شمالی و پنسلوانیا – مشخص نشده است. الاسکا سه، اریزونا ۱۱، نوادا شش، جورجیا ۱۶، کارولینای شمالی ۱۵ و پنسلوانیا ۲۰ رای انتخاباتی دارد.

در حال حاضر جو بایدن ۲۵۳ رای انتخاباتی و دونالد ترمپ ۲۱۴ رای انتخاباتی را کمایی کرده اند. هر یک این نامزدان برای پیروزی در انتخابات باید ۲۷۰ رای انتخاباتی را گرفته باشند.

ویسکانسن و میشیگن، روز چهارشنبه جو بایدن را برندۀ انتخابات در این دو ایالت اعلام کردند؛ ایالت‌هایی که در انتخابات ۲۰۱۶ دونالد ترمپ در آن پیروز شده بود.

جزییات بیشتر را در اینجا دنبال کنید.

تا کنون نتایج انتخابات در شش ایالت امریکا – الاسکا، اریزونا، نوادا، جورجیا، کارولینای شمالی و پنسلوانیا – مشخص نشده است. در حال حاضر جو بایدن ۲۵۳ رای انتخاباتی و دونالد ترمپ ۲۱۴ رای انتخاباتی را کمای کرده اند. هر یک این نامزدان برای پیروزی در انتخابات باید ۲۷۰ رای انتخاباتی را گرفته باشند.

تا کنون نتایج انتخابات در شش ایالت امریکا – الاسکا، اریزونا، نوادا، جورجیا، کارولینای شمالی و پنسلوانیا – مشخص نشده است.

الاسکا سه، اریزونا ۱۱، نوادا شش، جورجیا ۱۶، کارولینای شمالی ۱۵ و پنسلوانیا ۲۰ رای انتخاباتی دارد.

در حال حاضر جو بایدن ۲۵۳ رای انتخاباتی و دونالد ترمپ ۲۱۴ رای انتخاباتی را کمای کرده اند. هر یک این نامزدان برای پیروزی در انتخابات باید ۲۷۰ رای انتخاباتی را گرفته باشند.

۴۵ رییس جمهور ایالات متحدۀ امریکا کی‌ها بوده اند؟

رییس جمهوران امریکا؛ از جورج واشنگتن تا دونالد ترمپ
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:08 0:00

ادامۀ مطلب

XS
SM
MD
LG