لینک های دسترسی

Breaking News

موقف جدی احزاب مختلف کانگرس در مورد مصارف فدرال


جان بینر رئیس مجلس نماینده گان سنا
جان بینر رئیس مجلس نماینده گان سنا
با موجودیت چنین مقابله و اختلافات اکنون تهدید آن موجود است این بحرانات سیاسی امریکا را، قبل از اواسط ماه اکتوبر، که ضرب الاجل برای افزایش سطح قرضه حکومت می باشد، عمیقتر سازد.

ایالات متحده امریکا پس از آنکه قرضه حکومت فدرال در اوایل سال از محدوده شانزده تریلیون و هفتصد ملیارد دالر افزایش یافت ضرورت دارد تا سطح قرضه گیری خود را افزایش بخشد. این نکتۀ دیگری است که جمهوریخواهان و دموکرات ها در کانگرس روی آن مخالفت دارند. اگر سطح قرضه حکومت فدرال تا هفدهم ماه اکتوبر افزایش نیابد حکومت امریکا برای اولین بار در تاریخ در پرداخت قرضه خود کوتاهی خواهد کرد.

رهبران سیاسی و اقتصاد دانان هوشدار داده اند که اگر چنین شود، عواقب وخیمی را به ایالات متحده و جهان در پی خواهد داشت. جان بینر رئیس مجلس نماینده گان به روز یکشنبه گفت امکانات عدم پرداخت قروض موقف جمهوریخواهان را نرمتر نساخته است. آقای بینر گفت" من نمی خواهم که ایالات متحده امریکا قادر به پرداخت قرضه خود نباشد. اما من سطح قرضه را بدون مذاکرات جدی برای مبارزه با مشکلات افزایش نمی دهم."

بینر به روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیون ای بی سی رئیس جمهور اوباما را متهم به حاضر نشدن به مذاکره روی مشکلات جمهوریخواهان در مورد کاهش مصارف نمود.

موقف احزاب مختلف کانگرس در مورد مصارف فدرال
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:39 0:00


رئیس جمهور اوباما جان بینر و یک تعداد محدود سناتوران محافظه کار را، با مانع شدن رای دهی برای بودجه که می تواند به مسدودی ادارات حکومت فدرال خاتمه دهد ، متهم به ایجاد بحرانات می کند. آقاق اوباما گفت" من حاضرم شرط ببندم که هم اکنون رای کافی در مجلس نماینده گان موجود است تا اطمینان حاصل شود که امریکا به رکود مواجه نشود."

اختلافات روی بودجه بین جمهموریخواهان ، که اداره مجلس نماینده گان را بدست دارند، و دموکرات ها ، که از اکثریت در مجلس سنا برخوردار است، یک چیز معمول است. از سال دو هزار و ده زمانیکه دموکرات ها اکثریت را در مجلس نماینده گان از دست دادند، دو حزب هیچ گاه روی بودجه سالانه به توافق نرسیده اند. اما بودجه های موقتی را تائید کرده اند که هر بار برای چند ماه آنرا تمدید کرده اند. آقای اوباما گفته است که این نوع حکومت داری از یک بحران به بحران دیگر برای اقتصاد امریکا خوب نیست.
  • 16x9 Image

    نجیبه خلیل

    نجیبه خلیل از سال 2004 تا کنون منحیث گوینده و خبرنگار صدای امریکا اجرای وظیفه میکند. خلیل، لیسانس خود را در رشته ژورنالیزم و سپس فوق لیسانس خود را در رشته رادیو و تلویزیون از یونیورستی ویلیم پترسن در ایالت نیوجرسی بدست اورد. وی همچنان یک دیپلوم در رشته کمپیوتر پروگرامنگ را نیز از کالج برگن کمیونتی ایالت نیوجرسی اخذ نموده است.

XS
SM
MD
LG