لینک های دسترسی

Breaking News

امریکا قهرمان سه مرتبه یی جام جهانی فوتبال زنان


امریکا در سالهای ۱۹۹۱ و ۱۹۹۹ نیز قهرمانی جام جهانی فوتبال زنان را از آن خود کرده بود
امریکا در سالهای ۱۹۹۱ و ۱۹۹۹ نیز قهرمانی جام جهانی فوتبال زنان را از آن خود کرده بود

تیم فوتبال زنان ایالات متحده امریکا با پیروزی در جام جهانی فوتبال زنان پیشگام عصر جدیدی شده است، پیروزیی که اشتیاق زیاد امریکایی ها را به ورزش به سطح بلندتری ارتقا دهد.

ایالات متحده روز یکشنبه در بازی نهایی جام جهانی فوتبال زنان جاپان را با نتیجۀ ۵-۲ داد. با این برد، امریکا پس از ۱۶ سال باردیگر رویای پیروزی در این جام را تحقق بخشید و نیز انتقام خود را از تیم جاپان گرفت.

ایالات متحده و جاپان در بازی نهایی جام جهانی فوتبال زنان سال ۲۰۱۱ نیز به مصاف هم رفتند و جاپان توانست در آن جام لقب قهرمان را کمایی کند.

ایالات متحده امریکا که مدال طلای فوتبال زنان را در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز کمایی کرده بود، اکنون یگانه کشوری است که سه بار-۱۹۹۱، ۱۹۹۹ و ۲۰۱۵ - لقب قهرمان جام جهانی فوتبال زنان را کمایی کرده است.

تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده در حالی لقب قهرمان جهانی را کمایی می کند که تیم ملی فوتبال مردان امریکا در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ در برازیل توانست در ردۀ شانزدهم قرار گیرد.

با این پیروزی، اکنون تیم ملی فوتبال زنان ایالات متحده برای رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریو و جام جهانی ۲۰۱۹ که در فرانسه برگزار می شود، آماده گی می گیرد.

XS
SM
MD
LG