لینک های دسترسی

Breaking News

ویروس جدید چینی امریکا را به معاینه مسافرین وا داشت


مقامات صحی در ایالات متحده می‌گویند که برای شناسایی علایم ویروس جدید چینی، مسافرینی را در میدان‌های هوایی معاینه می‌کنند که از ساحات مرکزی چین به ایالات متحده مسافرت می‌کنند.

ویروس جدید چینی تا به حال جان دو نفر را گرفته و دها نفر دیگر را بیمار کرده است.

مرکز کنترول و وقایه امراض ایالات متحده گفته است که مسافران در میدان‌های هوایی سن فرانسسکو، نیویارک و لاس انجلس معاینه خواهند شد و تمرکز بیشتر بر پرواز هایی مبذول خواهد بود که از شهر مرکزی وهان چین به ایالات متحده میاید.

شهر وهان، مرکز شیوع این ویروس است که تا حال دو نفر را درتایلند و یک نفر را در جاپان بیمار کرده است. مقامات گفته اند که این افراد از شهر وهان دیدن کرده بودند.

مقامات صحی چین گفته اند که اکثریت افرادی که بیمار شده اند، یا از بازار مواد غذایی در حومۀ شهر وهان دیدن کرده ویا در آنجا کار مشغول به کار بوده اند.

مقامات صحی گفته اند که این ویروس را منحیث یک نوع جدیدی از کرونو ویروس شناسایی کرده اند که شامل خانوادۀ ویروس های می‌باشد که سرما خوردگی نیز شامل آن است.

مسافرینی که علایم این ویروس در وجود شان دیده می‌شود به شفاخانه فرستاده شده و قرنطین خواهند شد.

شماری از کشور های آسیایی نیز معاینات مسافرانی را آغاز کرده اند که یا از ساحۀ مرکزی چین به این کشور ها مسافرت می‌کنند یا پرواز های شان در شهر وهان توقف داشته است.

XS
SM
MD
LG