لینک های دسترسی

Breaking News

سیلی دردسرساز؛ ویل سمت از عضویت در اکادمی اسکار کناره‌گیری کرد


ویل سمت و همسرش جیدا پینکت
ویل سمت و همسرش جیدا پینکت

ویل سمت هنرپیشه و آواز خوان امریکایی چند روز بعد از سیلی زدن به کریس راک در جریان مراسم اسکار، از عضویت در اکادمی اسکار استعفا کرد.

آقای سمت بعدازظهر جمعه اول اپریل (۱۲ حمل) تصمیم خود را طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد.

در متن بیانیه‌ای آقای سمت آمده است: "من شخصاً به اخطار انضباطی اکادمی پاسخ دادم و عواقب رفتارم را می‌پذیرم. کار من در مراسم اهدای جوایز اسکار، تکان دهنده، دردناک و غیر قابل توجیه بود. "

ویل سمت در مراسم۹۴مین اهدای جوایز اسکار یکشنبه شب گذشته که در سینمای دولبی در ستدیوی هالیوود واقع در شهر لاس انجلس امریکا بر گزار شده بود، از شوخی کلامی کریس راک با همسرش، جیدا پینکت، ناراحت شد؛ روی صحنه رفت و سیلی محکمی به روی راک کوبید.

راک، کمیدین امریکایی، در حال معرفی برنده یکی از جوایز به شوخی با حاضرین در تالار از جمله جیدا پینکت، همسر ویل سمت پرداخت. کریس راک خطاب به خانم پینکت گفت که منتظر است تا او را در فلم (جی آی جین ۲) ببیند.

کنایه کریس راک به همسر ویل سمت و تشبیه او به نقش سرباز زن فلم (جی‌آی‌جین) به خاطر تراشیدن موهایش به مزاج آقای سمت خوش نخورد.

جیدا پینکت دچار نوعی بیماری به نام (آلوپسی) است که با ریزش مو همراه است و به همین دلیل موهای خود را می‌تراشد. او چندی پیش این موضوع را علنی کرد و به آگاهی‌رسانی درباره این بیماری پرداخت.

آقای سمت در ادامهٔ این بیانیه گفته است: "افراد بسیاری از جمله کریس، خانواده‌اش، بسیاری از دوستان و عزیزانم ، همه حاضران و مخاطبان اسکار در سراسر جهان از رفتار من رنجیده ‌‌اند. "

بر طبق مقررات داخلی اکادمی اسکار، این رفتار آقای سمت می‌توانست تعلیق یا اخراج او را از آکادمی را به دنبال داشته باشد.

کریس راک مجری مراسم، هنوز علیه ویل سمت شکایت نکرده است.

XS
SM
MD
LG