لینک های دسترسی

Breaking News

دختر ۲۲ ساله نخستین برندهٔ جایزه میلیون دالری واکسین کووید۱۹ 


پس از آن که ایالت اوهایو برای ترغیب باشندگان خویش پنج جایزهٔ یک میلیون دالری را اعلام کرد، ابی بوگنسکی، دختر ۲۲ ساله در میان ۲.۷۶ میلیون نفر منحیث نخستین برنده اعلام شد.

خانم بوگنسکی که پیش از قرعه کشی این لاتری واکسین کووید۱۹ دریافت کرده بود، همگان را به تطبیق واکسین کووید۱۹ ترغیب کرد. او گفت: "اگر جایزهٔ یک میلیون دالری کافی نیست پس چه کافی خواهد بود".

قرار است در چهار هفتۀ آینده از میان افرادی که کم از کم یک دوز واکسین کووید۱۹ را در ایالت اوهایو دریافت کرده باشند چهار نفر دیگر به قید قرعه‌ انتخاب شوند و به هر یک آنان یک میلیون دالر داده خواهد شد.

خانم بوگنسگی گفته است که به کارش در شرکت جنرال الکتریک ادامه می‌دهد و از جایزه‌ای که دریافت کرده است یک موتر جدید خریداری می‌کند. او به رسانه‌ها گفته است که یک مقدار پول را به نیازمندان کمک می‌کند و مقدار دیگری را سرمایه گذاری خواهد کرد.

این باشندهٔ اوهایو، سال گذشته از پوهنتون مشیگن فارغ شد و اکنون در رشتهٔ انجنیری فضایی دورس ماستری‌اش را به پیش می‌برد.

یکی دیگر از ابتکارهای ایالت اوهایو برای تشویق کودکان و نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ ساله به تطبیق واکسین کووید۱۹ بورس‌های کاملاً رایگان تحصیلی است.

جوزف کاستیلو ۱۴ ساله نخستین برندهٔ بورس چهار سالهٔ تحصیلی شناخته است.

او گفته است که نمی‌داند در کدام رشته تحصیل خواهد کرد، اما می‌خواهد در پوهنتون میامی فلوریدا یا پوهنتون اوهایو تحصیلات عالی را فرا گیرد.

XS
SM
MD
LG