لینک های دسترسی

Breaking News

نقش نجیب زدران در پیروزی‌های پیاپی افغانستان در مقابل زمبابوی 


تیم ملی کرکت افغانستان امروز ۱۲ جون (۲۲ جوزا) در دومین رقابت بازی‌های ۲۰ اووره نیز زمبابوی را شکست داد.

در رقابت امروزی تیم ملی افغانستان نخست به بیتنگ پرداخت و در ۲۰ اوور ۱۷۰ دوش انجام داد.

در این رقابت نجیب الله زدران، بازیکن تیم ملی افغانستان یک بار دیگر بهترین کارکرد را از خود به نمایش گذاشت و در پیروزی تیمش نقش برازنده ایفا کرد.

در رقابت امروزی که در هریری، پایتخت زمبابوی برگزار شده بود، نجیب زدران ۵۷ دوش، محمد نبی ۴۳ و حضرت الله زازی ۲۸ دوش انجام دادند.

نجیب الله زدران در رقابت قبلی ۲۰ اووره در مقابل زمبابوی با انجام دادن ۴۴ دوش در پیروزی تیم ملی افغانستان نقش بزرگی داشت.

بازیکنان تیم زمبابوی با وجود آنکه خوب بازی کردند، اما نتوانستد خود را به هدف تعیین شده برسانند.

در بخش بالنگ، راشد خان دو و فضل الحق فاروقی، کریم جنت، محمد نبی و مسعود نجات، هر کدام یک یک بازیکن تیم حریف را از میدان حذف کردند.

نجیب زدران از آنعده بازیکنان تیم ملی افغانستان است که بار‌ها زمانی که تیم‌های حریف شرایط را دشوار ساخته اند به میدان آمده وضعیت را به نفع تیمش تغییر داده است.

این بازیکن تیم ملی کرکت افغانستان که اکثراً در ردهٔ وسط تیم بازی می‌کند، بر اساس گزارش‌ها،‌ همواره می‌خواهد در آغاز به بیتنگ بپردازد تا ثابت کند که می‌تواند از جمله بازیکنان کلیدی در رده‌های بالایی بیتنگ باشد. اما تا اکنون این فرصت برایش مهیا نشده است.

نجیب زدران در رقابت نخست بازی‌های ۲۰ اووره با زمبابوی لقب مرد میدان را به دست آورد، اما آنرا به مسعود نجات، بازیکن جدید تیم ملی به خاطر کارکرد خوبش که توانسته بود سه بازیکن حریف را از میدان حذف کند، اهدا کرد.

نجیب زدران، با وجود آنکه در اکثر رقابت‌ها خوب درخشیده است، اما مانند بازیکنان نامدار افغانستان، راشد خان، محمد نبی، مجیب زدران، نوین الحق و قیس احمد در لیگ‌های بین المللی، آنقدر دیده نشده است.

XS
SM
MD
LG