لینک های دسترسی

Breaking News

عبدالله: انتخابات بهتر بزرگترین میراث حکومت وحدت ملی خواهد بود


رئیس اجرائیۀ حکومت وحدت ملی افغانستان می گوید که برگزاری انتخابات خوب و بهتر می تواند بزرگترین دستآورد و میراث حکومت وحدت ملی باشد که به گفتۀ وی رهبری این حکومت در تلاش است تا این میراث را از خود بر جا بگذارد.

عبدالله عبدالله ابراز امیدواری کرد که با به کار گیری سیستم ثبت بایومتریک رایدهندگان که به گفتۀ وی "خواست مردم و احزاب سیاسی افغانستان" است، زمینۀ برگزاری انتخابات بهتر فراهم شود و اعتماد مردم به این روند جلب شود.

آقای عبدالله در مصاحبۀ ویژه با صدای امریکا گفت که تا پایان کار حکومت وحدت ملی، همکار رئیس جمهور محمد اشرف غنی خواهد بود. او گفت که تا کنون در مورد رقابت یا نامزد شدن در انتخابات آیندۀ افغانستان تصمیم نگرفته است.

تاثیر استراتیژی ایالات متحده برای افغانستان، تلاش ها برای تسهیل روند صلح افغانستان از جمله خوشبینی از گزینش زلمی خلیلزاد به صفت مشاور وزارت خارجۀ امریکا در امور روند صلح افغانستان نکات دیگری است که آقای عبدالله در این مصاحبه در مورد آن صحبت کرده است.

شرح کامل مصاحبه با عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیۀ حکومت وحدت ملی افغانستان را در این ویدیو دنبال کرده می‌توانید.

عبدالله: انتخابات بهتر بزرگترین میراث حکومت وحدت ملی خواهد بود
please wait

No media source currently available

0:00 0:14:55 0:00

  • 16x9 Image

    محمد احمدی - واشنگتن

    محمد احمدی از سال ۲۰۰۷ به کار در رادیو صدای امریکا در واشنگتن آغاز کرد. او از سال ۲۰۰۱ کار خبرنگاری را به حیث گزارشگر آزاد رادیو صدای امریکا آغاز کرد و در ایران و شهرهای مختلف افغانستان گزارشگر بود. محمد احمدی یک سال گزارشگر تلویزیون آشنا صدای امریکا در کابل نیز بود.

XS
SM
MD
LG