لینک های دسترسی

Breaking News

افتتاح تعمیرمرکزهماهنگی واوپراتیفی نیروهای امنیتی دربامیان


افتتاح تعمیرمرکزهماهنگی واوپراتیفی نیروهای امنیتی دربامیان
افتتاح تعمیرمرکزهماهنگی واوپراتیفی نیروهای امنیتی دربامیان

این تعمیردارای هشت اطاق مجهزبا کمپیوتر، سیستم انترنت و مخابره است که با بودجه ۴۵۰ هزار دالر امریکایی ازکمک های ایالات متحده امریکا به شکل یک طبقه یی درمرکز ولایت بامیان ساخته شده است.

داکترحبیبه سرابی والی بامیان، بعد ازمراسم افتتاح این تعمیر درگفتگو با خبرنگاران وضعیت امنیتی این ولایت را خوب خوانده گفت" امنیت درولایت بامیان؛ مثل گذشته بوده و بعد از پروسه انتقال مسئولیت های امنیتی ازنیروهای خارجی به افغان، تا هنوزشاهد نفوذ افراد گروه طالبان دراین ولایت نبوده ایم و بعضی حوادثی که تا حال رخ داده، ناشی از اشتباهات بین پولیس این ولایت بوده".

والی بامیان درعین حال، هماهنگی بین نیروهای امنیتی دراین ولایت را نیزخوب توصیف نموده یادآوری کرد که نیروهای مرکزهماهنگی اردوی ملی دراین ولایت که مربوط قول اردوی ۲۰۳ تندر میشود به دلیل دوری راه دچارمشکلات اکمالاتی میباشند".

جنرال هاشم یاسین قوماندان مرکزهماهنگی نیروهای امنیتی بامیان، درمورد فعالیت های این مرکزمی گوید که متشکل از نیروهای وزارت دفاع ملی، وزارت داخله وامنیت ملی میباشند با هما هنگی مشاورین بین المللی درسال ۲۰۰۶ ایجاد شده وعملیات امنیتی را درساحات مربوطه شان انجام می دهند".

این تعمیردرساحه ماستر پلان شهر جدید بامیان اعمارگردیده است.

XS
SM
MD
LG