لینک های دسترسی

Breaking News

گلبدین نایب: تا اصغر افغان کپتان است در تیم افغانستان بازی نمی‌کنم


گلبدین نایب، کپتان پیشین تیم ملی کرکت افغانستان گفته است که تا زمانیکه اصغر افغان کپتان تیم ملی کرکت افغانستان باشد، وی در این تیم بازی نخواهد کرد.

بورد کرکت افغانستان روز چهارشنبه ۱۱ دسمبر (۲۰ قوس) در یک تصمیم تازه محمد اصغر افغان را کپتان تیم ملی کرکت افغانستان تعیین کرد.

آقای نایب گفته است که به دلیل "برخی کارکردهای" اصغر افغان در جام جهانی کرکت این تصمیم را گرفته است. او گفت: "بدبختانه کسی کپتان تیم تعیین می‌شود که در جام جهانی به نام و پرچم افغانستان تمسخر کرده است...کسیکه باید محاکمه شود، کپتان تیم ملی کرکت افغانستان می‌شود".

اصغر افغانستان پیش از جام جهانی ۲۰۱۹ نیز کپتان تیم ملی کرکت افغانستان بود، اما کرکت بورد به جای وی گلبدین نایب را به صفت کپتان تعیین کرد.

در آن زمان اصغر افغان با این اقدام کرکت بورد ابراز ناخرسندی کرد و راشد خان و محمد نبی هم در تقبیح این اقدام در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند.

گلبدین نایب در اظهارات تازه‌اش ادعا کرده است که اصغر افغان، شماری از "بازیکنان مهم" تیم ملی و عاطف مشعل، سفیر افغانستان در پاکستان یک دسته اند.

آقای نایب هرچند مشخص نکرد که این "بازیکنان مهم" کی‌ها اند، اما گفت که در زمان برکنار شدن اصغر افغان از کپتانی تیم ملی کرکت افغانستان، محمد نبی و راشد آرمان مخالفت شان را ابراز کرده بودند.

گلبدین نایب خطاب به عاطف مشعل گفت که خود را از کرکت دور نگه‌دارد. او گفت: "تو (مشعل) در مورد کرکت به رییس جمهور گزارش غلط می‌دهی و من روزی با رییس جمهور خواهم نشست و تمام حقایق را به وی خواهم گفت".

گلبدین نایب همچنان ادعا کرد که در مورد "فساد" عاطف مشعل در کرکت بورد، شواهد و مدارک را در تلیفون خود دارد، اما در مورد ادعای فساد جزییاتی ارایه نکرد.

او همچنان، اصغر افغان را به "عقده گشایی" متهم کرد و گفت که آقای افغان به خاطر منافع شخصی خود دیگران را قربانی می‌کند. او گفت: "حشمت‌الله به خاطری از بازی‌ها بیرون شد که در جام جهانی از من حمایت کرده بود".

حشمت الله شهیدی از بازیکنان با تجربه تیم ملی کرکت افغانستان که در رقابت های اخیر با وست اندیز در تیم شامل نبود.

XS
SM
MD
LG