لینک های دسترسی

Breaking News

عبدالله اختلاف نظر را با غنی در مورد بحران یمن رد کرد


آقای عبدالله گفته است که در سیاست افغانستان در قبال وضعیت یمن، اتفاق نظر وجود دارد
آقای عبدالله گفته است که در سیاست افغانستان در قبال وضعیت یمن، اتفاق نظر وجود دارد

عبدالله عبدالله می گوید که نظر ریاست جمهوری و ریاست اجرائیۀ حکومت وحدت ملی افغانستان در مورد بحران یمن یکی است و در این مورد اختلاف نظر وجود ندارد.

آقای عبدالله گفت که موضعگیری حکومت افغانستان پس از بحث در شورای امنیت و بررسی ها در مجمع عمومی بزرگان سیاسی و جهادی افغان صورت گرفته است. او افزود که هر مسلمان تهدید به حرمین شریفین را تهدید به خود دانسته و در صورت بروز چنین تهدید به دفاع حاضر خواهد بود.

رئیس اجرائیۀ عبدالله همچنان بیان داشت که حکومت افغانستان به نظام مشروع یمن که از سوی جامعۀ بین المللی به رسمیت شناخته شده است، احترام قایل است.

آقای عبدالله افزود که افغانستان به صفت کشوری که خود چندین دهه جنگ و ویرانی را پشت سر گذاشته است طرفدار حل صلح آمیز بحران یمن با پادرمیانی سازمان کنفرانس اسلامی و ملل متحد می باشد.

اعلام موقف افغانستان در مورد بحران یمن و آمادگی آن کشور به دفاع از حرمین شریفین به زودی با واکنش هایی همراه بود. شماری از مقام های حکومت پیشین افغانستان این اقدام را عجولانه خواندند.

  • 16x9 Image

    نجیب‌الله احمدیار

    نجیب‌الله احمدیار کار با رسانه‌ها را در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد و از سال ۲۰۰۹ به اینسو در صدای امریکا به صفت ویراستار، نویسنده و مجری برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و دیجیتلی کار می‌کند. 

XS
SM
MD
LG