لینک های دسترسی

Breaking News

احمد رحیمی متهم بمگذاری نیویارک: "بیگناه ام"


انفجاری که در ماۀ سپتمبر در نیویارک رخ داده بود و احمدخان رحیمی در ارتباط با آن دستگیر شد، باعث زخمی شدن حدود سی نفر گردید
انفجاری که در ماۀ سپتمبر در نیویارک رخ داده بود و احمدخان رحیمی در ارتباط با آن دستگیر شد، باعث زخمی شدن حدود سی نفر گردید

یک امریکایی افغان تبار که متهم به تعبیۀ بم ها در نیویارک و نیوجرسی بوده، در پیشگاه یک محکمۀ ایالت نیوجرسی امریکا ظاهر شده و اعلام بیگناهی کرد.

اتهاماتی که از سوی مقامات ایالت نیوجرسی بر احمد خان رحیمی، جوان بیست و هشت ساله وارد آمده، مشتمل بر سعی برای کشتن افسران پولیس است.

رحیمی دیروز در حالی به محکمه حاضر شد که واسکت محافظوی بر تن داشت و دستانش با دستبند بسته بودند.

وکیل مدافع او به نمایندگی اش، تمام اتهامات علیه رحیمی را رد کرد و او را بی گناه خواند. اما رحیمی با اتهاماتی از سوی دولت فدرال نیز مواجه بوده و اگر مقصر شناخته شود، با سزای حبس عمری مواجه خواهد شد.

انفجاری که در ماۀ سپتمبر در محلۀ چلسی نیویارک رخ داده بود و احمدخان رحیمی در ارتباط با آن دستگیر شد، باعث زخمی شدن حدود سی نفر گردید.

احمد خان رحیمی دو روز پس از انفجار نیویارک و پس از یک درگیری مختصر با پولیس، در ایالت نیوجرسی دستگیر شد.

ماموران امنیتی حین بازرسی به یک کتابچۀ دست یافته بودند که در آن احمد خان رحمی به قلم خود اسامه بن لادن، رهبر القاعده را ستوده و حکومت ایالات متحده را متهم به قتل جنگجویان اسلامی در أفغانستان، عراق، سوریه و فلسطین نموده است.

XS
SM
MD
LG