لینک های دسترسی

Breaking News

در حمله بر مکتبی در اندیانا دو نفر زخمی شد


در اثر گلوله باری یک شاگرد نوجوان در یکی از مکاتب متوسطه واقع در ایالت اندیانا، امریکا، صبح جمعه یک شاگرد و یک معلم زخمی شد.

فرد مهاجم پس از شلیک، توسط پولیس دستگیر و حال در توقیف به سر می برد.

کوین جویت، یک پولیس ارشد، در یک کنفرانس خبری گفته است که این حمله در مکتب متوسطۀ “Noblesville” ساعت ۰۹:۰۰ صبح به وقت محل صورت گرفت.

به گفتۀ آقای جویت، تحقیقاتی ابتدایی نشان می دهد که مهاجم در این حمله تنها بوده است، اما هویت و نام شخص مظنون و قربانیان این حمله را که به شفاخانه انتقال یافته اند، افشا نکرد.

پس از این حمله، سایر شاگردان این مکتب توسط بس ها به لیسۀ “Noblesville” انتقال یافتند.

یک بس مربوط به مکتبی که مورد تهاجم مسلحانه قرار گرفت
یک بس مربوط به مکتبی که مورد تهاجم مسلحانه قرار گرفت

این حمله یک هفته پس از آن صورت گرفت که یک شاگرد به نام دیمیتریوس پابورتیس بر شاگردان مکتب سانتا فی واقع در ایالت تکزاس گلوله باری کرده حد اقل ۱۰ نفر که اکثر شان شاگردان آن مکتب بودند، کشته و چندین تن دیگر را زخمی ساخت.

حملۀ مسلحانه بر مکتب سانتا فی واقع در ایالت تکزاس و مکتب “Noblesville” واقع در اندیانا در حالی صورت گرفته است که بحث های جدی در مورد کنترول سلاح در ایالت های مختلف ایالات متحده از چندین ماه به این سو، ادامه داشته است.

بحث های جنجال برانگیز در مورد کنترول سلاح در ایالات متحده در حالی مطرح شده است که در سه سال گذشته، افراد مسلح با استفاده از سلاح های شان بر مردم عام در مکاتب، کلب های شبانه و کنسرت ها شلیک کردند که در نتیجۀ آن صد ها نفر کشته و زخمی شده اند.

XS
SM
MD
LG