لینک های دسترسی

Breaking News

برازیل تیم کوریای جنوبی را در رقابت حذفی متلاشی کرد


تیم برازیل، یکی از مدعیان جام جهانی فوتبال قطر،‌ در هر ۲۲ جام جهانی فوتبال حضور داشته است
تیم برازیل، یکی از مدعیان جام جهانی فوتبال قطر،‌ در هر ۲۲ جام جهانی فوتبال حضور داشته است

مبصرین فوتبال می‌گویند که جام جهانی فوتبال قطر روز دوشنبه پنجم ماه دسمبر (۱۴ قوس)‌ شاهد یک بازی "برتری جویانه‌ای" برازیل بود.

برازیلی‌ها با یک نمایش "چشمگیر تکتیکی و غافلگیر کننده" شیرازه ای تیم فوتبال کوریای جنوبی را از هم پاشیدند و با نتیجه چهار مقابل یک، به دور یک چهارم این جام راه یافتند.

این نمایش بازی برازیلی ها، نه تنها مهر محکمی بر مدعی بودن این تیم کارکشته برای کسب قهرمانی قطر است، بلکه باعث سرور هواداران برازیلی حاضر در میدان و ایجاد ارعاب به کروشیایی ها، تیم حریف برازیل در یک چهارم، نیز محسوب می شود.

به گفته‌ای علی عسکر لعلی، مدرس فیفا، توانایی های تخنیکی، تکتیکی و آمادگی جسمانی در کنار ذوق و اشتیاق بازی، تیم برازیل را برجسته تر از دیگر تیم‌ها ساخته است.

کوریای جنوبی در همان آغازین دقایق در برابر حملات سریع و تکتیکی برازیلی‌ها کم آورد و پس از دقیقه‌ای هفت بازی، کنترول توپ و بازی در دست زردپوشان برازیل شد.

گول‌های "حساب شده و تکتیکی" برازیل در دقایق ۷، ۱۳، ۲۹ و ۳۶ بازی به ترتیب توسط وی جونیر، نیمار (پنالتی)، ریچارلیسن و لوکاس پاکویتا به ثمر رسیدند.

بعد از چهار گول و پایان نیمه ای نخست، تیم برازیل نفس راحتی کشید و بیشتر بازیکنان کلیدی خود را از میدان بیرون کرده استراحت داد.

ایچ پیک، بازیکن تیم کوریای جنوبی، در تلاش کم از کم یک گول تلافی جویانه، توانست در دقیقه ای ۷۶ بازی دروازه ای برازیل را باز کند.

با این حساب، جاپا‌ن و کوریای جنوبی، نمایندگان آسیا در دور یک هشتم جام حذف شدند، اما بازی جاپان در مقایسه با کوریای جنوبی بدون در نظر داشت حریف این تیم‌ها، دست بالاتر داشت.

آخرین رقابت های یک هشتم جام جهانی فوتبال قطر، روز سه شنبه ششم ماه دسمبر میان تیم های مراکش - اسپانیا و پرتگال - سویس برگزار می شود.

حالا دیده شود که سه شنبه آخرین روز حضور کریستیانو رونالدو،‌ فوق ستاره پرتگالی، در جام جهانیست یا هنوز هواخواهانش شاهد هنرنمایی‌اش در دور یک چهارم و بالاتر از آن خواهند بود.

XS
SM
MD
LG