لینک های دسترسی

Breaking News

بروس ویلیس به دلیل بیماری با دنیای هنر و سینمای هالیوود وداع کرد


بروس ویلیس، هنرپیشه مشهور سینمای هالیوود
بروس ویلیس، هنرپیشه مشهور سینمای هالیوود

بروس ویلیس، ، هنرپیشهٔ مشهور سینمای هالیوود به دلیل ابتلا به یک نوع بیماری که قدرت تکلم را مختل می‌کند، با دنیای هنر و سینمای هالیوود وداع کرد.

رومر، دختر بروس ویلیس با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در انستاگرم نوشت که این هنرمند به بیماری "آفازی" یا "زبان پریشی" مبتلا شده است. این بیماری افزون بر اختلال گفتار، ظرفیت‌ها و مهارت‌های شناختی چون ادراک، خواندن و نوشتن را متاثر کرده عمدتاً از عوارض سکته مغزی یا الزایمر می‌باشد.

رومر در این پیام از طرف خانواده ویلیس از حمایت و پشتیبانی طرفداران بروس ویلیس در این "دورهٔ چالش برانگیز" قدردانی کرد. به گفته او، پس از تشخیص این بیماری و بررسی جوانب مختلف آن، بروس ویلیس تصمیم گرفته است تا از حرفه‌ای که عاشقانه دوستش می‌دارد، کناره‌گیری کند.

هنوز مشخص نیست که آیا این تصمیم موقت است یا اینکه بروس ویلیس برای همیشه از صحنه کنار می‌رود. به گفته داکتران تاثیرات این بیماری در افراد متفاوت است و عوامل مختلفی در پیشرفت اختلالات ناشی از آن، نقش دارند.


نتاشا همسر بروس ویلیس، دمی مور، همسر پیشین، و فرزندان آنان نیز پیام مشابهی را در حساب‌های کاربری خود به اشتراک گذاشته و هواداران این هنرپیشۀ مشهور هالیوود را از وضعیت با خبر کرده اند.

ویلیس یکی از محبوب‌ترین بازیگران امریکایی در چند دهه اخیر است که تجربه بازی در آثار موفق و پرفروشی را در کارنامهٔ حرفه‌ای خود دارد.

او با هنرنمایی در سریال تلویزیونی "مهتابی" در دهه ۱۹۸۰ میلادی به شهرت رسید و با مجموعه فلم‌های اکشن "سخت‌جان" شهرت جهانی کسب کرد.


بروس ویلیس ۶۷ ساله که تجربه بازی در ۱۴۴ فلم را دارد، فراز و نشیب‌های زیادی در این حرفه تجربه کرده و عنصر پنجم، آرماگدون، حس ششم، آخرین پیشاهنگ پسر، پالپ فیکشن، و دوازده میمون شماری از آثار خاطره‌انگیز این هنرپیشه امریکایی اند.

XS
SM
MD
LG