لینک های دسترسی

Breaking News

افزایش سختگیری ترمپ در برابر مهاجرت غیر قانونی به امریکا


سخنان تُند اقای ترمپ در مورد مهاجرت در تضاد با بیانات او در جریان کنفرانس خبری با رئیس جمهور مکسیکو خوانده شده است.
سخنان تُند اقای ترمپ در مورد مهاجرت در تضاد با بیانات او در جریان کنفرانس خبری با رئیس جمهور مکسیکو خوانده شده است.

"دیوار در سرحد مکسیکو احداث میشود، و صد در صد پول آن را مکسیکویی ها خواهند پرداخت"

دونالد ترمپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا می گوید که در صورت راه یافتن به قصر سفید، همه افرادی را که در آن کشور به گونه غیر قانونی زندگی می کنند، اخراج خواهد کرد.

آقای ترمپ گفت که "اولویت های ما در بخش تنفیذ قانون - اخراج مجرمین، اعضای گروه های تبهکار، افراد که تهدید امنیتی شمرده می شوند، و افراد که میعاد ویزه شان تکمیل شده است، می باشد."

آقای ترمپ همچنین افزود که اگر رئیس جمهور امریکا شود، همه افراد که به گونه غیر قانونی در امریکا به سر می برند، فقط یک راه برای به دست آوردن حق قانونی زندگی در امریکا خواهند داشت، و آن رفتن به کشور خود شان و درخواست دوباره برای ویزه امریکا است.

دونالد ترمپ در سخنرانی عمدۀ خود پیرامون پالیسی مهاجرت در ایالت اریزونا، یک بار دیگر تأکید کرد که در مرز کشورش با مکسیکو دیواری به درازی 3200 کیلومتر احداث می کند. او افزود که هزینۀ اعمار دیوار را، صد در صد مکسیکو خواهد پرداخت.

سخنان تُند اقای ترمپ در تضاد با بیانات دیروزی او در جریان کنفرانس خبری با رئیس جمهور مکسیکو خوانده شده است.

او در این نشست خبری گفت که با سران مکسیکوی در مورد پرداخت هزینۀ اعمار دیوار بحث نکرده است. اما رئیس جمهور مکسیکو با نشر چندین پیام در شبکه اجتماعی تویتر نوشته است که او در ملاقات با ترمپ تاکید کرده است که برای اعمار دیواری هیچ پولی نمی پردازد.

در همین حال هیلری کلنتن، کاندید دیموکرات و رقیب انتخاباتی دونالد ترمپ به روز چهارشنبه از سفر ترمپ به مکسیکو انتقاد کرد و این سفر را برای رقیب خود ناشایسته خواند.

دونالد ترمپ اکثریت حمایت خود را در جریان کمپاین های انتخاباتی از بابت لفاظی های جنجال برانگیز کسب کرده است. او گفته است که مکسیکو کار و بار در کشورش را به غارت برده و متجاوزین، مجرمین و قاتلان را به ایالات متحده می فرستد.

XS
SM
MD
LG