لینک های دسترسی

Breaking News

فاوچی: امیدوارم ترمپ حامیانش را به گرفتن واکسین ترغیب کند 


رییس انستتیوت ملی امراض ساری ایالات متحده می‌گوید که امیدوار است دونالد ترمپ، رییس جمهور پیشین ایالات متحده حامیان‌اش را به گرفتن واکسین کووید۱۹ ترغیب کند.

انتونی فاوچی امروز ۱۴ مارچ (۲۴ حوت) گفت که آقای ترمپ باید از حامیان‌اش بخواهد تا محدودیت های مرتبط به همه‌گیری را پیش از وقت ترک نکنند.

بر اساس یک نظر پرسی‌ که هفتهٔ گذشته انجام شد در حدود نصف از افرادی که خود را جمهوری‌خواه معرفی کرده، گفته اند که نمی‌خواهند واکسین شوند.

آقای فاوچی گفت که تقاضای ترمپ از حامیان‌اش اثر گذار خواهد بود زیرا او نزد آنان یک شخص بسیار "محبوب" است.

این در حالی است که آقای ترمپ ماه گذشته در جریان یک کنفرانس محافظه‌کاران برای نخستین بار از مردم خواست تا واکسین کووید۱۹ دریافت کنند.

انتونی فاوچی اینکه یک تودهٔ بزرگ از یک گروه مشخص به دلیل ملاحظات سیاسی نمی‌خواهند واکسین شوند را "بی معنی" عنوان کرد.

قرار است باراک اوباما، جورج دبلیو بوش،‌ بل کلنتن و جیمی کارتر با همسران شان در دو اعلان خدمات عامه ظاهر شوند و از مردم بخواهند تا خود را واکسین کنند.

این درحالی است که به منظور ترغیب امریکایی‌ها برای دریافت واکسین، جو بایدن، رییس جمهور و سایر رهبران سیاسی ایالات متحده به گونهٔ علنی واکسین دریافت کردند.

بر اساس گزارش نیویارک تایمز، دونالد ترمپ به گونهٔ خصوصی در ماه جنوری واکسین کووید۱۹ دریافت کرده است.

انتونی فاوچی، ضمن تاکید بر تطبیق واکسین کووید۱۹ گفته است که از سطح کنونی این روند در امریکا بر می‌آید که این کشور تا اواخر اگست یا اوایل سپتمبر به "زندگی عادی" پیش از شیوع همه‌گیری کروناویروس برخواهد گشت.

XS
SM
MD
LG