لینک های دسترسی

Breaking News

اوباما، بش و کلنتن در مقابل کمرۀ رسانه‌ها واکسین کووید۱۹ را می‌گیرند


باراک اوباما، جورج دبلیو بش و بل کلنتن، رییس جمهوران پیشین ایالات متحدۀ امریکا داوطلب شده اند که در مقابل کمره واکسین کووید۱۹ را دریافت کنند تا از آن طریق اعتماد مردم را نسبت به مصوونیت این واکسین جلب کنند.

در حالیکه شاید تا چند روز یا هفتۀ دیگر واکسین کووید۱۹ در ایالات متحده جواز تطبیق را بگیرد، این سه رییس جمهور پیشین امریکا در صدد اند تا با اینکار شان پیام قوی در مورد موثریت و مصوونیت واکسین به مردم امریکا بفرستند.

آقای اوباما گفته است که اگر انتونی فاوچی، رییس انستیتیوت ملی امراض ساری ایالات متحده به وی بگوید که واکسین مصوون است، آن را قطعاً خواهد گرفت، آنهم در مقابل کمرۀ تلویزیون تا مردم بدانند که من به آن باور دارم.

فریدی فورد، رییس دفتر جورج دبلیو بش نیز به شبکۀ خبری سی ان ان گفته است که آقای بش با انتونی فاوچی و دیبوره بیرکس، هماهنگ کنندۀ گروه کاری قصر سفید برای مقابله با کروناویروس هفته‌ها پیش به تماس شده و گفته است که هر زمانیکه مصوونیت واکسین کروناویروس ثابت شد، وی حاضر است که آن را در محضر عام بگیرد.

همچنین، انجل اورینا، سخنگوی بل کلنتن، رییس جمهور پیشین امریکا نیز به رسانه‌های امریکایی گفته است که به محض آماده شدن واکسین، آقای کلنتن بر اساس اولولیت‌هایی که مقام‌های صحت عامه تعیین می‌کنند، این واکسین را در محضر عام خواهد گرفت تا تمام امریکایی‌ها را به انجام عین کار ترغیب کند.

ایوانکا ترمپ، دختر و مشاور ارشد رییس جمهور دونالد ترمپ در یک پیام تویتر از این اقدام رییس جمهوران پیشین ایالات متحده ستایش کرده و گفته است که خودش نیز چنین خواهد کرد.

این چهره‌های سرشناس امریکایی در حالی خواستار تطبیق داوطلبانۀ واکسین در برابر کمرۀ رسانه‌ها شدند که پیشتر، انتونی فاوچی تاکید کرده بود که اکثریت مردم امریکا باید واکسین کووید۱۹ را بگیرند تا از انتشار آن جلوگیری شود.

XS
SM
MD
LG