لینک های دسترسی

Breaking News

کروناویروس؛ ازدحام شدید در مراکز کفن و دفن در نیویارک


با افزایش مرگ و میر ناشی از کروناویروس در نیویارک مراکز کفن و دفن از افزایش تقاضاها برای خدمات شاکی اند.

مارمو ، مالک یک مرکز کفن و دفن در شهر نیویارک می گوید که نمی تواند به تقاضای مردم رسیدگی کند. به گفته وی مرکز او ظریف ۴۰ تا ۶۰ میت را دارا می باشد ولی تنها روز پنج شنبه او امورکفن و دفن ۱۸۵ میت را انجام داده است.

مسوولان مراکز در نیویارک می گویند که از یک طرف توسط شفاخانه ها تحت فشار قراردارند تا اجساد را باید ازشفاخانه ها انتقال بدهند و از جانب دیگر تمام قبرستان ها ومرده سوز خانه ها برای حداقل یک هفته ریزرف استند.

شفاخانه ها در شهر نیویارک برای نگهداری اجساد از موترهای یخچالدار استفاده می کنند. زیرا تعداد اجساد به مراتب بیشتراز ظرفیت سرد خانه های شفاخانه ها میباشد.

مسوولان مراکز کفن و دفن نیز می خواهند که از چنین موتر ها استفاده کنند اما به گفته مارمو که اکثر مالکین چنین موتر ها نمی خواهند تا از موترهایشان به حیث سرد خانه استفاده شود.

پوهنتون جانس هاپکینز ایالات متحده تعداد تلفات در شهر نیویارک را ۱۵۲۰ نفر گزارش داده است.

کروناویروس در دسمبر ۲۰۱۹ نخست در شهر ووهان، مرکز ولایت هوبی چین شایع شد. بر اساس معلومات پوهنتون جانس هاپکینز ایالات متحده این ویروس تا روز جمعه سوم اپریل (۱۵ حمل) در ۱۸۱ کشور و قلمرو جهان، جان ۵۶۷۶۷ نفر را گرفته و بیش از یک میلیون نفر دیگر به آن مبتلا شده اند.

XS
SM
MD
LG